Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Min svaghet är choklad & att inte kunna hålla mig ifrån att börja småpyssla i köket som slutar med någon smarrig kaka bakad.
Jag har varit rätt duktig i tre veckor men de senaste tre dagarna har jag varit jättedålig och ätit kladdkaka och grejer och onyttig mat.
Man får försöka rycka upp sig.
Har du gått ner mycket hittills?
Vi får båda försöka nå våra målvikter till tredje maj då :)
Vi gifter oss också faktist i en gammal stenkyrka.
Lite läskigt lik är du nästan.
Annim
Åh vad du är gullig... Jag är nog så självkritisk för att jag känner mig så "olik" den jag är inuti. Är ju fortf snygg och smal inuti men inte till det yttre...
Har en före och efterbild i min blogg nånstans och den säger nog allt... När man i huvudet är den där förebilden och sen ser det där andra i spegeln så blir man lätt knäckt Kolla själv:
anjasbrollops.blogg.se/110107195022_nu_r_det_dags.html
Och duuu, nästan alla foton jag sätter in på mig själv är tagna lite uppifrån så man inte ser dubbelhakor och annat
Alltså på det första fotot har jag ju bara fått ett barn och på det andra har jag fått tre, så visst, det är väl normalt att det är skillnad men jag gick ju upp så mkt och nu är jag äldre och har så jä..la svårt att få bort de 25 kg som sitter över hela mig lixom
men JAG SKA iallafall få bort minst 10-15 kg...
Snacka om att man får sig en tankeställare. Man blir så jäkla fokuserad på att gå ner i vikt för att man ska se ut si och så. Men vi glömmer så lätt bort det inre. Min mamma ringde tidigare... pappa är inlagd på sjukhuset för en blodpropp Just nu känns det inte alls svårt att låta bli godiset i hallen (till utklädda halloween barn) och jag känner mig ännu mer motiverad till att gå ner, äta rätt och träna... men av helt andra anledningar.
Tråkigt med din pappa Samos, hoppas han kryar på sig.
Jag har precis upptäckt hur skönt det faktiskt är att träna. Jag var på en liten semster i Italien förra veckan och åt glass och croissanter varje dag. Och sista dagarna kände jag verkligen att jag längtade hem till att äta nyttig mat, och mest av allt till att köra ett pass på F&S.
Samos07
Stackars hoppas han blir frisk och kry snart!Jag förstår vad du menar med tankeställare...Det viktiga är hälsan
Hej tjejer!
Hoppar nog av denna tråd nu...bröllopsplanerna är lite förändrade (jag som spikat datum förra veckan) och vikten är nog bara att ge upp... Jag insåg idag nämligen att jag är gravid...får se hur vi gör med bröllop och sånt nu...vi kanske tidigarelägger, men bantning är nog inte att rekommendera :)
Lycka till!
Nejhanna
Grattis
Nejhanna
Megagrattis till den nyupptäckta graviditeten. Så spännande!! Nej bantning är definitivt inte att rekommendera då ju
Vad mysigt!
Kan man vara med? Trots att jag inte har jättemycket att gå ner?? Kanske inte behöver gå ner mer än kanske 2 kg, men behöver verkligen lite råd...jag är 1.70 och väger 58 ungefär, men vill verkligen bli av med magen..hittar ingen motivation. Jag tänker hela tiden..jag börjar imorgon, suck!!! Jag är världens latmask helt enkelt :)