Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Valkyriana: Tja... vet att jag nog kan bli bättre på att äta fler ggr om dagen. Nu äter jag 3-4 ggr ungefär. Så jag har tänkt på att jag borde försöka få in 1-2 mål till per dag. Och maten ser jag inte direkt som dålig. Försöker lägga till mer sallad och grönsaker och äta hyfsat varierat.
Helt ot när det gäller vikten, men det är bröllopsrelaterat iallafall...
jag har gjort SEX (wow) inbjudningskort (bara själva omslaget/utsidan) sedan ska ju inlagan fästas inuti med silverclip och ett rosa organzaband ska knytas om.
men jag känner mig ganska nöjd faktiskt! De är finare IRL än på bilden!
anjasbrollops.blogg.se/1193747524_s_sakteliga.html
Ååh... vad läckra de var Anja!! Riktigt stilrena och fina! Ska bli spännande att se dem när de är helt färdiga. Synd att det är så många som verkar dra sig för att göra egna kort. Hur många har du kvar nu, efter dessa sex?
Anja:
Jättefina kort.
Jag har tänkt göra själv också men har inte riktigt kommit på hur jag vill ha dom. Vi ska ha western-tema på vårt bröllop så jag skulle vilja få tag på en stämpel med något relaterat både till bröllopet och temat. Har sökt mycket på nätet men inte hittat något ännu.
Duktiga ni är med all träning!
jag promenerar,i övrigt är det dåligt med den varan just nu. Har köpt dvd:s med olika träningsprogram men inte riktigt fått in det i mina rutiner än.
men det kommer!
samos07
Tack så hemskt mycket jag har väl kvar sidsådär en 50-60 stycken (fniss). Är ca 80-90 gäster sammanlagt, men som TUR är så ärdet många par så man behöver inte göra alltför många. Men eftersom korten är så enkla så blir det inte så jobbigt
73an
Tackar! Svårt det där, att komma på hur man vill ha dem. jag hade en ungefärlig bild i mitt huvud, men har frångått det lite grann. Gick till panduro, gick omkring där inne LÄÄÄNGE och till slut hittade jag exakt det jag ville ha Det jobbigaste är att skära ut den där remsan med hjärtan på, för de kommer från ett stort pappersark med olika ränder med olika motiv och jag vill ju endast ha de ränder med hjärtan i. Det pappret är jättefint, i rosa pärlemoskimmer med lite uppstående hjärtan och fint, smått glitter, men det kommer inte till sin rätt på fotona, tyvärr. Kul att göra foton själv...
Westerntema, häftigt. Hur har ni tänkt er då? Hur ska ni vara klädda osv, blommor, mat etc??? Nyfiken som tusan
Mittiprickbrud
du ska veta att jag INTE är speciellt duktig egentligen. jag är en av de lataste människor som finns. Avskyr egentligen att motionera Önskar såååå att jag gillade det
Sedan är jag så grymt glad i mat och godsaker. Har redan ångest över morgondagen då det är min födelsedag och jag vet hur mycket gott som vankas. Skit oxå
Anja! Grattis i förskott då!
Du får unna dig i morgon och sen återgå till ordningen, så brukar jag tänka... (det syns! ). Men allvarligt, jag tror inte att det är så bra att förbjuda sig själv alltid, då blir man för less.
Jag önskar att jag hade en träningskompis , det skulle nog göra det lättare att komma igång. jag brukade simma med en kompis tidigare,men vi har fått schemaproblem och det är jättetrist. Just nu är det nog styrketräningen jag skulle behöva ta tag i.
ja jag vet att man bör tänka så och jag tillåter mig att äta vad sjutton som helst på LÖRDAGAR. Men när jag sabbar det, typ äter sånt som jag ej ska för mycket, en dag som jag INTE får göra det, eller om det blir flera dagar i rad, så blir jag mentalt "nere" och känner mig så "dålig" och missnöjd m mig själv och då hamnar jag direkt i fällan "det skiter sig, jag fixar ändå inte detta, jag kan lika gärna ge upp och äta vad f..n som helst" och sen är loppet kört, tyvärr...
Men jag SKA inte falla i svackan igen. Jag har nämligen precis tagit mig upp ur en sådan och har ÄNTLIGEN fått tillbaka något av min motivation även om jag absolut inte är duktig, för jag fuskar hela tiden på små små vis. Tyvärr... urkorkat är det!
Anja: Vi kommer inte ha någon speciell westernklädsel förutom att gubben vill ha boots. Jag har inte hittat någon klänning än, men jag tror nog inte det kommer bli en "vanlig" klänning. Jag har min egen stil och smak och den vill jag ska komma fram även på bröllopet. Så jag tror inte det blir den allra vanligaste klänningen:)
Festen kommer vi ha uppe på en loge som redan har mycket westernstil, sedan kommer vi försöka få tag på passande dekorationer. Mycket country musik förståss, har en jätteduktig lokal sångerska på gång. Ev så ska de bli lite linedance också. Oj oj oj, de är mycket att planera, eller hur?