Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Samos07
haha ja du har verkligen en poäng där!!! Det är skitmkt om man går upp och ingenting om man går ner
Vi får hjälpa varann att tänka positivt... idag var jag duktig. Var på ikea m en kompis... hon valde kött m pommes och bearnaissås i restaurangen, jag åt kikärtsochpilaffris och kycklingfile, drack ramlösa och tog sackett i kaffet. NÄr vi skulle ut så stannade kompisen till och köpte en stor påse toblerone (jag ÄLSKAR toblerone) men jag bet ihop. Köpte INGET!!!
Var skitsugen på nåt när jag var i affären, köpte mig ltie nötter i en påse, inget mer, bara en näve typ...
jag SKA lyckas... !!! Så är det bara...
Vill bara tillägga att min väninna är 1.65 lång, väger under 50 kg och kan äta precis VAD som helst. Grrrrrrrrr... och nä, hon är inte bening, hon är superkvinnlig och skitsnygg i formerna, men har en superplatt mage och en midja som man nästan kan hålla om med händerna. Dock kurvig och kvinnlig m bröst och höfter. Grrrrrrrrrrrrrr ännu mer
Glömde ju säga GRATTIS till de tre kilona. Det ÄR mycket! Speciellt om man gör som du säger och känner på tre liter mjölk!
HEJJA ANJAAAAAA!!!!! Vilken jäklar anamma jag känner hos dig nu! F*N vad bra du är som inte köpte ngn toblerone!! Och nötter som har så bra fetter! En superbra början på helgen verkar det som!
Sen måste jag ju bara komma med ett litet "motargument" som slog mig då jag läste om din väninna som kan äta vad hon vill.. Tro mig, jag avundas de människorna också. Tänk om man hade kunnat klämma i sig en kladdkaka (äääälskar det) varje dag utan att det syntes vare sig på former eller hyn. Men men... vad jag brukar trösta mig med då det gäller den typen av människor är att även om det inte syns utåt sett så behöver eg även dem tänka lite på vad de äter för insidans skull. En del människor kan ju vara hur smala som helst, men ha urkassa värden. Och nu menar jag ju inte nödvändigtvis att så är fallet med din väninna But I hope you see my point?!
Samos07
vet exakt vad du menar men min väninna har säkert toppenvärden Nädå, det har jag inte nån aning om, men hon har superfin hårkvalitet, så otroligt vackert tjockt, långt och glansigt, perfekt hy (behöver aldrig något smink alls), är helt sanslöst vacker och ja, need I go on!!! Sånt är så skumt, att vissa får ALLT!!! HOn är dessutom både gullig och intelligent! haha
Å andra sidan blev hon lämnad av sin pappa som barn och har mått superdåligt av det och haft det jättesvårt m relationer, så jag antar att ALLA bär på något och då är kanske övervikt inte det hemskaste ?? Hmmm hur kom jag in på detta
Ja jag känner mig lite starkare nu än de senaste veckorna faktiskt! Kanske för att allt jag oroat mig för nu har fallit på plats. Lägenheten blev såld, vi fick tillräckligt för att kunna bekosta hela bröllopet och det ser ut som att jag kommer att ha en hel del jobb ett bra tag framöver (har ju bara timanställning och vet aldrig hur mkt jag kommer kunna jobba varje månad). Jag har sökt ett jobb som jag HOPPAS hoppas hoppas att jag har en chans på osv osv...
Så det känns relativt bra för tillfället! Är väl då man finner styrkan
Tänk att allt i livet påverkar allt annat... Önskar man alltid hade karaktär och styrka men så är det ju tyvärr inte med någon.
Det är bra Anja, du har ju en massa positivt i dig . Och smart move med mjölkpaketen Samos07.
Jag tror helt klart på jämvikt och så fort jag drar iväg o blir avundsjuk på ngn så försöker jag tänka att den personen förmodligen avundas mig ngt också, även om det är ngt helt annat (som jag tar för självklart).
Idag är det tapas o annat gott framför tv:n. Det prommas bort i helgen. .
Och strongt gjort på IKEA, för varje gång du gör detta kommer du känna dig starkare .
Hej hopp... jag vill gå ned 14 kg till oktober men jag får kanske vara med ändå?
Har gått ned 1,9 kg sen den 11 september. Kör VV och träning.
Hej hopp alla brudar. I dag är jag glad för resultatet är bättre än jag väntat mig. Har ätit och druckit gott i helgen och det blev endast några promenader förra veckan.
Vikt:66,5kg(-1.2kg)
Byst:95cm(+-0)
Midja:78cm(-2cm)
Stuss:99cm(-1cm)
Hoppas det gått bra för er andra också, kram.
hej nu skriver j in mej här igen
start vikt 94 kg
nvarande vikt 92kg (-2)
sjuton vet e fan hur ja har gått ner ja har bara tränat lte men ändå har det blivit godis å cola
Jahapp... då vart det måndag igen. Även om det inte sker drastiska förändringa i min kruva känner jag mig just nu lite mer optimistisk. Dagens resultat:
Vikt: 71,2 (vilket är detsamma som början på förra veckan)
Byst: 94 (-3cm?)
Midja: 76 (-1cm)
Stuss: 95 (-1cm)
Jag vet ju med mig att jag kämpar så pass hårt just nu. Förra veckan tränade jag 8H 40min, vilket ledde till 4880 kcal förbrända. Förhoppningsvis säger det bara "Pang" och viktnedgången är på gång på allvar