Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Nerkärad. Det är aldrig för sent!
Hvidbrud. Låter intressant. Nu har jag ifs kommit till det stadiet då jag redan tycker att det är skitkul med träningen. Men den skulle varit kanon för några veckor sedan.
Menar du verklgen att du gått ner 3 kg utan ansträngning på en vecka? Det är ju fenomenalt. Men något måste du ju gjort? Hur har du ändrat ditt liv?
Hvidbrud; Jag måste ha en sådan CD! Var får man tag i den?
Valkyriana; Vad duktig du är!
Mina resultat då!
*Trumvirvel*
80.3 kg (-1,5 sedan förra torsdagen)
Snart får jag alltså överraska mig själv och gubben med nya underkläder! =)
kan jag hoppa in efter att min bebis fötts? haha kan ju inte gå ner i vikt innan...
Sataya; Det är klart du är välkommen då!
Gud vad mysigt så du väntar en liten....*AAAAVIS*
Men jag har ju mina 3 små busar... Får nog aldrig nog av bäbisar. Men orkar inte fler egentligen nu men det är ju såååå mysigt att bara tänka tanken på att få vänta en liten knodd.
Foglossningar är hemskt. Jag hade det då jag bar Linnéa. (7 månader nu)
Förmanshelvetet på jobbet hade ingen förståelse för gravida kvinnor. Jag satt och grät lite i omklädningsrummet så gott som varje dag. Sen sjukskrev jag mig. Du får ta det lugnt!
Hvidbrud : vart köper man den cd:n då?
Jag rekommenderar Allevo måltidsersättning. Har gått ner 4 kg på 6 veckor. Det bästa av allt är att jag knappt känner hunger längre och har massor av energi.
Hej!
Har inte haft tid att ställa mig på vågen ännu... Det har varit kämpit i veckan... Tar nya tag på måndag!!!
Ska börja jobba skift nu oxå... Men det blir ju pengar!!!
Hoppas på att latmasken ska hålla sig borta ett tag till...kram