Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Hallå Annim
haha jag har ju varit inne och skrivit massor på sommarbrudar 2008
Nu precis alltså
Har jobbat så grymt mycket coh så är det visningarna i lägenheten o försäljningen av den som tar så himla mkt energi, så jag har definitivt inte varit inne lika mkt på BT som jag brukar. TRIST!!!
men jag återkommer ju alltid m full styrka så småningom
Har inte bara haft en dålig dag tyvärr utan flera dåliga veckor, en jättesvacka. skitjobbigt och man blir så less på sig själv... Gick upp fyra kilo på kuppen...
Men nu är det nya tag...
Då ligger vi på samma vikt ungefär, men jag är ju uppe i 85 igen (var nere på 80,5) men startade på 94 kg så jag är oxå nöjd i det stora hela. Vill jättegärna ner till mina ursprungliga 60 kg men är supernöjd om jag går ner till 70 och exakt som du säger så är allt under 70 en enorm bonus!!!
Anja: Bor i Norrköping. Tyckerd et kan vara kul och gå på motionsbandet när man väl kommer dit men det är ju det som är det svåra. Tycker det är skitjobbigt att bli svettig! Blir väldigt lätt svettig... beror inte på övervikt utan var sån när jag föddes.
Jag har svårt att kunna lägga in olika maträtter. Förstår inte riktigt hur man ska göra för att få rätt.
I lördags gjorde vi 50 matlådor, typ 6-7 olika rätter. Försöker blanda i mkt grönt som morötter i köttfärssåsen och så.
Samos07: JAg ska gifta mig 080808 och tycker att det är lite tidigt. Jag ska gå ner från strlk 44 till 38/40. Tror jag ska börja leta lite som du föreslog men vill inte köpa förrän storlek 40 passar i af.
Anja: Förlåt dig själv för att du varit omotiverad ett tag och erkänn att du är duktig som orkar och vill kämpa på! Den dagen du är i mål spelar det här lilla bakslaget ingen roll!
Nej blev fel, 080802 är dagen D
Haha, tänk att du höll på att missa din egen bröllopsdag .
Dalatös; Jag var redan när jag var i stl 46 och provade klänning. Hittade den perfekta med en gång!
De ska ju sy in den åt mig när jag bantat färdigt.
Jag har ca 12 kg kvar, till mål. Då borde jag vara kring stl 40 i kläder. Klänningen jag provade var en XL men den var sååååå fin... Så jag hoppas och tror nog att den blir lika fin eller t.om ännu finare när jag gått ner till min målvikt.
16 Augusti; Tack! Ja, jag är faktiskt stolt över mig själv för det!
Så ni har samma datum som vi!? 16 Augusti.
Kämpar du oxå med övervikt? Var gifter ni er?
Nyfiken bara!? =)
Hej, nu har det varit ett bra tag sen jag var här inne sist. (bråttom bråttom..) =o)
En sak jag undrar över är VARFÖR ska det gå så himla LÅNGSAMT att gå ner i vikt??? Har gått ner 2 kilon nu sedan jag började men nu har vikten stannat på 70 ;o( Det är hela tiden nära "under 70" men ack nej!
Kollade på tv: för att gå ner i vikt bör man:
1) Äta rätt (alltså kolla om kosten man får i sig)
2) Sova tillräckligt (inte för mycket men absolut inte för lite, kroppen behöver återhämta sig, annars kan den inte bygga muskler)
3) TRÄNA
I den ordningen! Jag insåg då att jag definitivt borde börja se över min kost. Träna gör jag och sova likaså. Dessutom sades det att före träning skall man äta fet frukt T.ex. avocado och nötter. Så nu försöker jag frossa i avocado före min träning.
Ok, ville bara dela med mig det tipset, makes sense to me när jag tänker efter.
Trevligt veckoslut!! *Ska köra stenhårt på morötter detta veckoslut har jag bestämt. =o)*
Hej Miss Butterfly, kul att du är tillbaka .