Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Här är det barnkalas i helgen och liseberg på söndag... Kan bli svårt att hålla sig...
jag kör ju nutrilett och det går över förväntan! Dag 4 är slut snart. Är inne i ketos och tål knappt min egen andedräkt.(Att vara i ketos låter förövrigt som om jag är på en trevlig semesterort i grekland ha ha, not quite so nice... Vi pratade om Kreta- men sedan valde vi Ketos trots allt!)
Något trött därav det svamliga inlägget.
Är lite nere pga att företagsledningen håller på och hotar oss anställda mm- känner för att ta emn cigg och ett stort glas vin...
men det går icke!
Tjo!
Tänker bara tala om att ikväll blir det middag ute och ett par öl... Imorgon sprit fest hos grannarna.... Ser VERKLIGEN fram emot vägningen på måndag...fniss
Usch Valkyriana, det låter inge vidare. Är det varsel på g?
AoM: Har tyvärr inget tips, annat än att försöka ignorera påtvingande fikor. Säg att du är mätt och inte sugen. Säg för guds skull inte att du slutat med sånt eller bantar, för då ska det kommenteras och diskuteras.
Hi hi Lillfoppa, ett tips, ät inget och ta alla points på spriten så kommer du kräkas hela helgen o gå ner massor. OBS!!!!!Skämt!!!!! Ifall nån stackare inte förstod det .
GME76 080802
Nej inga varsel, men de hotar extraarbetare att de inte kommer få några jobb om de inte jobbar över och de hotar att riva alla våra avtal.
Stämningen har varit dålig länge, men eskalerade då vår VD skickade ett kamoflerat hotbrev om effektiviseringar mm mm som sommarhälsningar innan semestern. Låång historia.
Jag jobbar inte nu- är mammaledig- men min m2b jobbar ju på samma ställe och dessutom är min arbetsplats mer som en livsstil än ett jobb.
Bla bla mycket OT...
Annars går det fin fint med min nutrilettkur!
-2,5kg
-5cm på midjan
sedan måndags!
*LOL* ja lillfoppa det där tipset om spriten får du testa- och berätta för oss hur det gick!
Wow, det är mkt det . Äter/dricker du enbart Nutrilett eller varvar du med annat?
Det är stenhård kur. BAARA pulver i två veckor och sedan 2 veckors upptrappning- och sedan naturligtvis fortsätta leva sunt.
Mycket lättare än jag kunde ana!
Jag försökte lägga ner sockret för några veckor sedan- men jag klättrade på väggarna och höll på att bli galen.
Det här är mycket lättare! Inte sagt att det är lätt...
Det är disciplin det. Skulle aldrig palla att bara dricka, jag måste ha tuggmotstånd också .
Idag har det blivit pilates igen, tänkte däremot skaffa stavar och vikter till armlederna så jag kan pumpa mer när jag är ute o går .
Men det är ballt att känna hur jag blir smidigare o smidigare i kroppen för varje gång jag kör pilates. För varje gång blir jag bättre på att göra rörelserna.
Svammel svammel. Nu blir det film o sova.
Hur går det för er??
Måste säga att den som kom på detta med vägning/mätning varje måndag ska ha en stooor puss.
Jag frossar inte alls som jag brukar på helgerna, så gärna vill jag visa resultat på måndagarna .
Idag har det blivit 10000-stegspromenad med barnvagn. Härligt! Ska bli spännande o se om det hänt ngt imorgon.
Usch jag känner fortfarande inte att jag hittat tillbaka till min motivation (JAG VILL JU SÅ JÄ..LA GÄRNA VARA SMAL IGEN, VAR JU SUPERFIN INNAN OCH SAKNAR MIN GAMLA KROPP SÅ JAG GRÅTER EFTER DEN IBLAND). känner mig smal i huvudet och blir så jä..la ledsen när jag ser mig själv.
Nu i helgen var vi på spa jag och sambon och jag mådde sjukt dåligt i min bikini. Jag mådde så illa över mig själv och när jag såg fotona på mig själv från kvällen då vi satt på nattklubben, jag var sminkad och tyckte jag gjort mig fin lixom, så ser jag ut som en val.
jag blir så CHOCKAD. Jag blir så fruktansvärt chockad, på allvar, när jag ser mig själv. Då känns allt så lönlöst, så ledsamt. Jag blir arg, jag blir rasande, jag vill slå mig själv på käften.
Hur dum får man bli om man äter upp sig 40 kg när man är gravid två år i rad och tänker att amningen kommer fixa detta.
Mmmm SÄKERT...
Har dessutom en väninna som gjorde en gastric bypass för 9 månader sen. HOn vägde då 150 kilo. Nu är hon smalare än jag!
Missförstå mig inte, jag är så jä..la glad för hennes skull men hon rasar ju i vikt vad hon än äter, hon har ju för sjutton en minimal magsäck och en stor bit av tarmarna är borta!!! Menar INTE att det är vad jag önskar men hon går ju ner och går ner och går ner och är såååå glad, sprudlande och behöver inte kämpa (nä hon kämpar inte utan hon unnar sig det hon vill ha) och jag kämpar och kämpar och kämpar men det rör sig knappt och jag blir så fruktansvärt ledsen, så besviken och vad händer då...
Jo jag äter, jag sackar efter, jag orkar inte bry mig, jag resignerar och tänker att jag väl får leva resten av livet så här och sen kommer tankarna om att -ja men jag ska ju vara glad för att jag är frisk, mina barn är friska min sambo älskar mig som jag är osv osv, dumma bortförklaringar som ska rättfärdiga mig att se ut på det här jä..la viset.
Väger mig inte imorgon, ville bara säga det. Tror att jag är uppe på 85 igen jag som nästan var nere under 80.
Jag vill väga mina vanliga 60 kilo. För 4 år sen var jag skitsnygg, hade rutor på magen. Va f...n har jag gjort mot mig själv. Jag mår APA.
Förlåt mig så hemskt mycket att jag deppar ihop så här men jag ser ingen utväg ut ur det här för jag ORKAR inte när det går så här sakta. Jag vill bara dra något gammalt över mig. Jag orkar inte.
Just nu känns det som att jag pga fetman faktiskt inte vill gifta mig. Jag vill vara smal på mitt bröllop. jag ÄR smal inuti, jag är en smal tjej i en FET kropp och det känns för jä..ligt.
usch förlåt för mitt gnällinlägg men jag sitter här och gråter, tjuter så tårarna sprutar och fattar inte hur jag ska fixa detta. det är 20-25 kilo som ska bort och jag kan inte ens se, skymta den snygga kroppen där under någonstans.
Var f..n är den???? Allt överflödsskinn efter tre barn och alla celluliter sen... Jag vet att man ska vara "stolt" över sina märken från graviditeter osv och att jag är så lyckligt lottad som har fått tre friska barn, men jag avskyr ju min egen kropp nu. Det kan jag ju inte bortse från, tyvärr...