• GME76

Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??

Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .

• Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
  • valkyriana

Hallå!
    Jag har börjat med nutrilett kur! Började igår och känner mig redan smalare! Kan ju vara det att man man inte har något i magen...

Anja du har rätt att pulvret är lite småäckligt i konsistensen, men jag tycker det är helt ok.

Det här går över förväntan, känns inte alls så jobbigt som jag hade förväntat mig.

• dreams

Ja+g började oxå med nutrilett idag.....
    Men vad gör man med hungern?! Står ut bara, eller?
    Äter även massa frukt men det hjälper ju inte mkt!!

• helenaoandreas

hej. här är en till , fast jag gifter mig i juni. har idag beställt cambridge produkter som jag skall sätta igång med och köra hårt så fort jag får hem dem, idag väger jag 66 på mina 157 cm. men jag vill helst ner till 54-55. känner att motivationen är på topp nu. har provat nutrilett och viktväktarna innan. viktväktara fungerade jätte bra men blev dyrt i längden. nutrilett fungerade inte alls på mig, men man är ju olika. lycka till allihopa , klart vi skall klara detta.

• Lilla My

Idag var jag och tränade första gången på mitt nya friskiskort. Det var faktiskt inte så fruktansvärt jobbigt som jag trodde det skulle bli, orkade till och med promenera en bit av vägen hem. Antingen tog jag inte i ordentligt, eller så är jag inte i så usel fysisk form som jag tror (säkert det första, tyvärr).

Men nu är jag igång! Hurra!

• Sara o Per

Indiebrud GRATTIS!! :)

Anja - Fast det jag prövade var en sån där bar och tetra, tyckte det var för sött :) Men det är väl kanske så också att ska man vara fin får man lida pin :P

Jag har däremot inte skött mig så bra. Har varit supernere idag så det blev hamburgare till middag och sen popcorn :(

Tror höstdepressionen börjar komma nu....

• GME76   080802

Fasiken vad många vi börjar bli. Härligt!
    Indiebrud:
    Jag har Mari Winsors pilates-DVD som jag kört ett tag så nu kan jag rutinen. Så numer kör jag utan dvd och ser på tv istället. Man hinner inte med allt men det mesta av programmet .

Jag kör pulvershake från Herbalife. Det smakar som det gör men det går ner ändå .

Dreams:
    Testa o ät mandlar eller naturella cashewnötter. Det stillar hungern, tror att det hjälper att man får tugga en del plus att det innehåller nyttigt fett.
    Och åååå jag har upptäckt keso med olivsmak. MUMS!! Gillar inte keso annars men den är riktigt god. På hård macka med kalkon. Najs!!

• lillfoppa

jaha då va det dags!!

Vikt 96,6kg (+1,1kg) Snyft!!!
    Midja 100cm (-1cm)
    Byst 106cm (-2cm)
    Stuss 119cm = oförändrat

kan inte skylla på någonting förutom vinet i lördags...
    Men jag har tränat 6 dagar förra veckan oxå kan ju vara muskler..HAHA

• valkyriana

lillfoppa
    Ja du har ju tappat flera cm! Du får ju inte stirra dig blind på vågen då du får sådana fina resultat!

• GME76   080802

Skitbra lillfoppa!! Stirra inte på vågen (fast det gör man ju )

• 73an

Hej! Nu är jag hemma igen, har legar på sjukhus med min dotter några dar.

Vägde mig i morse och det visade:

Vikt 68,7kg(-1kg)
    B 99cm(of)
    M 81(-3cm)
    S 100(-2cm)

Är otroligt nöjd, för jag har inte kört stenhårt. På sjukhuset tex va det enda roliga när man fick in något att äta, så det blev både efterrätter och kvällsfika.

Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??