• GME76

Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??

Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .

• Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
  • Samos07

*S* Ässch... Det är ju absolut som du säger, sååå mkt enklare. Det är verkligen besvärligt ibland att komma på vad man ska äta och då funkar ju såna drickor jättebra =) Jag gör precis samma sak.

• GME76   080802

Ja absolut. Speciellt när 3-åringen bara vill äta korv o makaroner just nu. Inte såå sugen på det...
    Då är det bara att skaka lite så har man en måltid. 3-åringen vill alltid smaka det sista .

• 16 aug

vilka har ni? kanske ska prova.. hmm

• GME76   080802

Jag kör Herbalife, har inte provat ngn annan men det finns ju t ex Twinlab i hälsokostbutiker. Ska vara bra den med .
    En burk HL kostar ca 300:- och räcker en dryg månad för mig om jag tar 1 gång per dag.

• 080802

Hej på er!

Vad kul att se att fler kämpar. Jag har ca 15 kg att gå ner till augusti. Försöker köra Viktväktarna, vilket brukar funka bra för mig, men stöd och uppmuntran via BT vore toppen!

• Peters Fridelina

Man kanske skulle testa någon proteindrink vid lunch. Jag äter alltid fullkornsgröt på jobbet, med ett äpple iskivat. Sååå nyttigt! Sen äter jag middag på kvällen. MASSA MAT!!! Nä, skämt åsido, jag gifter mig sista maj (så jag har smugit mig in här undercover. Hoppas jag får stanna ;) ) och jag vill gå ner 10 kilo tills dess. Ett kilo i veckan är ju möjligt... Utan att bli ohälsosamt. Men jag borde nog börja röra på mig lite mer än jag gör nu... Latast i världen!!!

• GME76   080802

Välkommen 080802 (samma datum )!!
    Klart du får vara med Peters Fridelina, vi är inte kräsna här . Önskar jag gillade gröt men det går bara inte...

• Peters Fridelina

Tack GME76 080802

Det är egentligen inte min favorit heller, men när man sparar till något så hedervärt som detta så är allt ekonomiskt tänkande välkommet. Och en påse RågFlingor kostar 15kr. Den räcker flera veckor. Alltså mycket billig lunch!!! Fiffigt!

• malinnnnn

GEM76 - tackar tackar :) Jag SKA SKA SKA klara av att stå emot sockersuget. Känns så löjligt att skriva det, men igår så åt jag inte godis eller kakor. Shit vad det känns dumt - "igår". I mitt huvud så fattar jag ju att man ska äta godis eller kakor typ max en gång i veckan (beror väl lite på från person till person), men tänk att jag ska ha SÅ svårt att låta bli en endaste EN dag :-|

Nåja - positivt tänkande ska jag ha! Första dagen avklarad, nu är det bara att fotsätta i samma stil

Ha det gott alla!

Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??