Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Åt en enorm påse godis igår, en ännu större idag... Suck...
På måndag är det iallafall full nutrilettkur som börjar och simning. Ska simma så mkt jag bara kan denna veckan så att jag kan känna mig "duktig" och kanske få ett uppsving igen.
För mig handlar det om en känsla inuti... Är jag missnöjd m mig själv så får jag en så otroligt negativ bild av mig själv som misslyckad och oduglig och då äter jag... Så dumt så dumt så dumt...
Varför inte bara tänka, ok, denna helgen blev en riktig frossarhelg, nu tar jag nya tag...
jag SKA klara det... Så ÄR det bara. Vägrar gifta mig fet. Punkt slut
Nu jä..lar...
Ska fortsätta neråt så det så!!!
God morgon tjejer!!
Här blir det tyvärr inga glädjetjut....
Tränade 2 ggr förra veckan, sen kom pms-en å sen halsontet....
En glädjande sak dock, min kompis bjöd mig att träna på Sats förra veckan å nu e jag fast! Har redan lagt upp ett schema, fast jag börjar inte förräns v 42..
Här kommer veckans resultat:
Vikt: 70,4 (+8hg)
Midja: 80 cm (oför)
Höft: 96cm (-1 cm)
Ja ja för att inte ha tränat känns set väl ok men jag börjar ändå känna mig slö, men jag vågar verkligen inte träna när jag inte mår helt ok (hade en kompis som fick hjärtinflamation eller vad det nu heter)
Anja: det låter nästan som om motivationen är påväg tillbaka redan! Nutrilett är det bra, eller? Går man inte upp allt igen? Har aldrig prövat drinkar så jag vet inte!
Malinnnnn:
Varje dag som du klarar dig utan socker är jättebra men det är fruktansvärt tuft!!! Jag tycker du är jätteduktig!!
Kram på er alla!!!!!!!!!
Ääsch... det här går ju sisådär!
Vikt: 72 (+0,5)
Byst: 97 (-2cm)
Midja: 77(oför.)
Höft: 96 (oför.)
Och jag har väl egentligen inga ursäkter heller till varför. Svårt att hinna med träningen när man jobbar hela tiden. Men alla andra klarar ju det.
Jaja, from nästa vecka ska det minsann börja gå rejält åt rätt håll!
Hoppas det gått bra för er andra!
Hallo, var ett tag sedan jag skrev här i tråden... Har som sagt var varit uppe i en flytt och det har bara blivit skräpmat :( Men idag så tänkte jag börja om med mitt nyttiga liv.....
Men eftersom jag har hållt mig borta härifrån denna tråd nu i någon vecka så känns det som om jag har missat massa.
Vilka dagar väger ni er och mäter?
Ska ställa mig på vågen och mäta senare idag, när jag har hittat den bland alla kartonger, men jag lär väl ha gått upp :(
Men det roliga är att lägenheten är underbar!!!! :)
Jag vill också vara med här!
Jag har inga barn och alltså inga 30 kilo att gå ner, men jag vill gärna gå ner 5 i alla fall. Och få plattare mage och smalare midja. Och må bra och orka mer.
Jag köpte friskis&svettiskort idag. Det är i alla fall en början!
Indiebrud - Välkommen!Härligt med friskis och svettis kort, då är du ju på väg! :)
hej hallå. Har oxå tänkt minska lite i vikt men framför allt stärka min kropp och förvandla det jag har till fastare. Har ingen större övervikt men den förbaskade magen efter två barn finns ju där och måste planas ut till augusti...
Inte är det lätt när man som jag är fast åter i sockerträsket med coca cola och gärna choklad dagligen!!!
Vill inte köra ngn snabbantning med drinkar o barer hit o dit. Snabb minskning men oftast en snabb ökning oxå. Hittade en bra metod eller rättare sagt en ny livsstil vid nyår. GI-metoden. Började ganska stramt med detta ca 2 veckor utan några kolhydrater oc ökade detta succesivt. Gick ner ca 4-5 kg. Detta funkade jättebra ca 5 månader. Vi åt bra, inget godis i vekorna och så pigg som jag var. Åkte sen på en långdragen infektion och gubben åkte o jobbade i afghanistan 6 veckor och då försvann orken igen=(
Måste dra igång med detta igen o h¨ålla kvar för det är egentligen ingen drastisk förändring kanske bara lite mer planering, och det har ju ingen dött av.
Sitter dock nu med cola o chips:(
Bara ikväll....
NÄMEN TJEJER!!!!!
Vad har hänt med tråden. Alla verkar ha deppat ihop totalt.
Nu lägger vi förra veckan bakom oss o kör hårt nu istället.
Här kommer mina underbara mått (efter en härlig helg med god mat och en massa fikabröd och nästan ingen motion ):
Vikt: 71,8 (+0,5, mkt väntat)
B=97 (lika)
M=83 (lika)
R/H=101 (lika)
Nu är det skadereglering som gäller denna vecka. Gick 5000 steg på lunchen idag, och 21.00 är det pilates o CSI som gäller.
Tänk på att det är motigt i början av hösten när man vänjer sig vid mörkret. Man tappar all energi. Men eye on the price nu, vi får inte ge oss .
Och välkomna Indiebrud o Engel79!! Hoppas jag inte missat nån mer ny, välkommen du med isf .
Sara o Per:
Vi försöker väga o mäta på måndagar .
GME76 okej då vet jag! Då ska jag väga mig lite senare, snacka om att jag drar ut på att göra det. Känns så läskigt...
Men jag har iaf skött mig idag, försöker köra GI eftersom den metoden känns bäst och man blir mätt när man äter, så till lunch åt jag en stor tallrik med sallad, kallskuret och sås. Den var skitgod! Och till kvällen blev det köttfärslimpa med kokta grönsaker :)
Låter gott . Glöm inte att dra bort ca 1kg (eftersom du väger dig på kvällen, kul va ).