Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Haha.. Får man alltså dra bort ett kilo på kvällen? :)
Visste jag inte...
Ja alltså, man ska helst väga sig på morgonen. Man drar ju på sig en del i mat- och dryckväg under dagen så det måste man dra av för på kvällen . Tycker jag ha ha...
Vad är R/H för något?
Och hur sjutton gör ni för att träna och se på tv samtidigt?
R/H= rumpa/höft
Hallå där...
usch är det jag som dragit ner alla i sumpträsket
förlåååt isåfall. Jag tillhör ju skaran som bara mår såååå bra på hösten. Älskar hösten, bästa tiden på året... Hösten och sen kommer underbara advent :)
Sen är det ooopps bara ett halvår kvar till den stora dagen!!!!!
Idag drog jag igång med nutrilett. Kör enbart barer. Detta är ju ej för att jag tror det ger ett hållbart resultat för det är ju inget jag fortsätter med, men det ger mig den rivstart jag behöver för att motivationen ska hamna på topp och för att jag ska känna att det ger snabba resultat som gör mig riktigt peppad.
Sedan byter jag successivt ut barerna mot måltider, nyttiga sådana och successivt blir jag bättre på att äta nyttigt men gott och allsidigt så att jag inte vill ha några sötsaker.
Fast jag unnar mig sötsaker faktiskt. På lördagar får jag lov att äta vad f..n jag vill, men när jag är mitt uppe i detta och har bra motivation så brukar jag faktiskt inte vilja ha några godsaker. Brukar typ nöja mig m grönsaker och dippa eller nåt (som ju är sååå gott, speciellt blomkålen, mums )
Så nu är det verkligen nya tag igen.
har inga kilon att komma med idag då jag ej äger en våg (väger mig för mkt då) utan väger mig på jobbet. Det kan jag ej göra förrän på onsdag, så då lovar jag att återkomma med vikten :)
Måtten får ni i ett eget inlägg, ska mäta nu
Midja: 94,5 cm (+0,5)
Stuss: 111 (+1)
Bröst: 108 (+-0)
Så det har definitivt ökat... trist men så är det när man inte håller fokus, tyvärr och jag har ju verkligen i två veckor nu, gjort allt man INTE ska
Nu jä..lar...
På fredag och lördag kommer jag att unna mig dock för då är ju vi på spa och ska äta trerätters supé osv så då GÅR det ju ej att vara duktig men i övrigt så är det stenhård fokus som gäller nu.
Ska simma flera kilometer när vi är på spa och veckan efter börjar jag ju simma i badhuset här i stan oxå. Mitt problem är ju verkligen att jag rör på mig för lite!!! Det ska väl för sjutton inte vara så svårt att sluta vara en soffpotatis!?
Hallå! En riktigt upptagen 2 barnsmorsa har jag varit idag hann inte ens kliva på vågen men jag skriver in mina resultat lite senare idag för klockan e ju redan tisdag...hi hi kram
Anja - Hur smakar de där nutrilett sakerna? Jag prövade en för kanske ett år sedan men jag tyckte det var jätte äckligt. Har de blivit bättre eller får man helt enkelt tvinga i sig dem?
Sara och Per
jag klarar INTE pulvret man blandar. Det kräks jag nästan av, utan jag kör den SVINDYRA varianten, dvs jag köper de färdiga tetraförpackade drinkarna m sugrör till och sjävla barerna (chokladkakorna) och de är jättegoda!!!
Favoriten är nutrilett chokladdryck (smakar praktiskt taget som pucko!!) och bland barerna så gillar jag många, men godast är nog karamell (kola och choklad, ganska seg, god) och jordnöt (gillade jag ej först men den håller i längden, känns inte så söt) och sedan finns det brownie som oxå är god.
Naturdiet har oxå goda barer, bla hasselnöt, mums...
Dessa klarar jag men pulvret man själv blandar. URK...
Har hört att modifasts pulver ska vara mkt godare och helt ok. Ska ta och testa det så småningom. Jag använder ju dessa produkter för att komma igång och för att "känna" att jag är duktig lixom... mest för psyket alltså, eftersom det ger ett snabbt resultat och detta peppar mig enormt och sen BLIR jag duktig lixom