• GME76

Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??

Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .

• Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
  • Godisråttan

Annim det var ju en bra idé!

• Samos07

Har ni gjort upp delmål? Jag har en lapp där jag har skrivit upp vad mitt slutmål är och två delmål. På samma lapp skriver jag upp resultatet för varje gång jag väger mig. Detta gör ju att jag ser svart på vitt hur jag sköter mig och om eller att jag hela tiden närmar mig mitt mål. Förra gången jag gick ner ungefär lika mkt gjorde jag på samma sätt och av någon anledning verkar det funka.
    Har försökt föra en journal kring kosten också, men det orkade jag med ca en vecka.
    Är det någon annan som gör på något liknande sätt?

• Nejhanna

Hej tjejer...

Är ny här på bröllopstorget och planerar bröllop sensommar/höst -08 (inget datum bestämt ännu). Vill också gå ner i vikt inför stora dagen. Får man hänga på? Jag siktar på 10kg.

• valkyriana

Grattis till stundande bröllopet! Kul att du vill vara med!

• Godisråttan

2 dagar nu som jag skött mig med godisätande!Inne på tredje dagen nu!Tror att cuur funkar men kan ju vara ren inbillning också

• 73an

Samos:
    Jag har inte satt upp några delmål, men varje vecka vid vägning skriver jag upp vikt och mått i min fick-kalender. Tycker de är inspirerande att gå tillbaka och jämföra. Dessutom skulle jag nog ha svårt att komma ihåg alla siffror ifrån alla veckor i huvudet:)

• Godisråttan

Min våg har pajjat!Vet ej vad d är för fel!Blir galen!Har bytt batteri men icke!!!Grrrr..

• Godisråttan

Har hittat lighthalloumiost på ica

• valkyriana
    Godisråttan skrev 2007-10-10 10:43:33 följande:
    Har hittat lighthalloumiost på ica
    Vad är det??????
  • mariaomichael

Samos
    Jag har ett excelblad som jag fyller i och utifrån det har jag ett diagram där man ser om jag håller mig inom -0,5--1kg i veckan... sporrande att se en kurva som går nedåt!!!

Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??