Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Hej
Jag ska inte gifta mig i augusti, men dock i juli nästa år, så jag försöker fixa vikten tills dess.
Har inte jätte många kilon att gå ner men behöver få bort några, så jag gick för en vecka sedan med i viktklubb.se och har min andra invägning idag..
-1kg, -2cm i midja på en vecka! jippi!
Tycker verkligen att VK är bra, värt att testa.
God morgon!
Dreams: Jag känner verkligen med dig. Man kan bli tokig på att ha göra med sjukhuset/läkare. Att sedan läkare inte håller med varandra och säger till en att " så skulle jag aldrig gjort" gör ju inte att man känner sig lugnare precis.
Hoppas det är bättre nu med er lilla flicka nu i alla fall, hoppas det.
Nu till dagens siffror:
Vikt:67,7kg(-0,6)
Byst:95cm(-4cm??)kan de stämma, finns andra ställen jag tycker de kan minska på
Midja.80cm(+-0)
Stuss:100cm(+-0)
Ok, de va veckans resultat, nu ska jag ta en långpromenad med barnvagnen. Ha de gott.
Hej
Helgen var syndig, med rejält alkointag i fredags. Liseberg, hamburgare popcorn med smör cola i lördags.
Igår hamburgare + cola
Tränade i går dock
Ska få mensen och är lite svullen
Resultaten då?
vikt +0,5
midja +0,5
Känns bra ändå. Förväntade mig inget annat...
ps
helgen var KUL!!!!
KATASTROFHELG!!!+1kg!!Nu blir det att ligga i tills invägningen fredag morgon!vill så gärna ligga under 70kg
Mina mått då jag börjar om från "början" nu. Har ju varit helkass ett långt tag men inser att jag om några månader vill kunna börja prova klänningar!!! Jag MÅSTE alltså ta tag i mig själv och mina puckade vanor NU...
Vikt: 84 (+3)
Midja: 94,5 cm (+0,5)
De andra måtten minns jag faktiskt inte så jag börjar om från början med dem:
Byst: 109
Stuss: 115
Är det någon mer än jag som inte har sin bredaste punkt över stussen utan över HÖFTERNA? Det som putar mest på min rumpa sitter ju mkt lägre än själva höftpartiet (har ganska höga höfter med lovehandles ) och om jag mäter precid på höftbenet där jag är som bredast så är det måttet 118 cm.
GME76
Tack för dina alltid så peppande, upplyftande och stöttande ord
Anja: Tror jag förstår hur du menar. Jag brukar mäta där rumpan är som störst (putar mest ut ).
Dreams: jobbigt när barnen blir så sjuka. Hoppas det är bättre nu.
Kul att det verkar gått framåt för de flesta trots frossarhelg .
Själv lämnar jag inga mått idag. Blev magsjuk igår kväll och har varit på toa typ hela natten. Därför inga pålitliga mått att lämna. Kan däremot säga att jag kommit under mitt delmål (under 70kg) med råge . Synd är det tillfälligt...
Kram på er!
Överdoserar visst -gubbar idag !!!
Hmm.. jag missade invägningen igår. Fick göra det idag istället.
Vikt 71,2 (-0.4)
Måtten fortfarande oförändrade.
*suck* Det händer ingenting för mig. Förstår inte vad jag gör för fel. För alla er andra går det ju sakta men säkert ner, medans det för mig hackar på samma ställe hela tiden.
Jag har god lust att skita i hela grejjen.
Bra jobbat, alla andra!