Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Jag betalade 399:- för 1 månad så är ju inte superbilligt.
jag har några hemma som jag inte vågat äta, hmmm, som heter Vitalform som innehåller nåt som heter phaseolamin 2250, oxå naturpreparat, som ska intas med stärkelserik mat.
Detta ämne blockerar till stor del det enzym (alfa-amylas) som bryter ner stärkelsen till socker och fett som vi lagrar, med detta preparat kan stärkelsen passera genom kroppen utan att vi brytas ner så att vi inte tar upp och lagrar sockret/fettet.
Hmmm ska kanske testa detta!! Vem vet, det kanske funkar!!!
Det har legat i skåpet i ett år nu typ, så jag ska kanske kolla bästföredatum
Oktober 2007 står det så det måste ju f..n vara ok
Ska börja idag minsann...
Samma som dessa tabletter... kostar oxå 400 per månad *asg*
Är det från Vitalas???
Fast här ska man bara ta en tablett per dag, till huvudmåltiden. Det ska jag göra idag vid middagen!
Vet inte om jag tror på det alls men vem vet, det kan väl inte skada att testa... Det innehåller extrakt från brytböna lixom! Borde ju ej vara farligt, peppar peppar ta i trä
Oj Godisråttan...
jag googlade på Cuur och fick upp att det har dragits tillbaka, finns ej mer, då man kopplat det till leverskador!!!
Alltså läkemedelsverket har krävt att det ska dras tillbaka då man fått in sex fall där cuur lett till leverskador.
Nu vet jag inte om jag vågar, suck... jag är sååååå feg m sånt här!
alltså det är ju inte cuur jag har men det är ju ett annat preparat.
När jag skrev in mig här den 6:e september vägde jag 71kg. Då var jag överviktig till mina 164cm. Idag 5,1kg senare kanske man hellre kan säga att jag är mullig. Jag har ingen aning vad min målvikt(drömvikt) är, jag har inte vägt mindre än 66kg på 15år, då vägde jag 63kg efter att jag gjort en bröstreduktion. I övre tonåren hade jag väldiga komplex då jag vägde över 70kg. Så jag hoppas att jag en dag bara känner att "nu är jag nöjd med min vikt". Jag tycker det ska finnas "lite att ta i" i alla fall, så ricktigt supersmal vill jag inte bli.
Nu har jag skrivit lite om min historia och lite tankar om framtiden, blir ni kvar här får ni nog reda på hur det går:)
Anja
Jag har också läst det där och cuur har inte dragits tillbaka utan det finns vissa som vill det,vad jag förstod..Tror att de tab du har är ungefär likadant som cuur tror de kom innan.Bra att du är försiktig Jag är inte den försikta typen Skulkle trycka i mig NÄSTAN vad som helst för att gå ner i vikt