• Virvel

080809

Jag kan inte låta bli att starta upp en tråd speciellt för vårt datum 20080809.

Hänger redan i trevliga augustitrådar men tycker det skulle vara kul med en tråd till för oss med samma datum. Så att vi kan sitta kvällen innan den stora dagen och vara nervösa tillsammans

Välkommna!

• Svar på tråden 080809
  • Virvel

cindell

Skriv din mailadress så kan jag skicka över sådant som jag har hittat här på BT.

Fröken Plommon

Den första frisörskan som jag skulle ha tog 900 kr inklusive smink vilket är otroligt bra pris. Nu trivdes jag inte med henne . Min gamla frissa som jag har gått till i sju år har slutat och då testade jag denna. Klipper mig nu på "innestället" i Enköping och dom tar 800 kr i timmen för en bruduppsättning. Kanske ska ha hästsvans. Det borde väl bli billigt för det tar ju inte så lång tid

• blivandefrularsed

Jag ska nog be min m2b syster att fixa mitt hår och makeup. Vill ha stora lockar och det tror jag hon kan fixa och sen håller hon på lite med sminkning och sånt på sitt jobb så det kan nog bli bra.

• Mummy

ja det kan skilja otroligt i pris. när jag kollade runt hittade jag allt från 1300 inkl smink) till 3000:- (utan smink). och då gjorde salongerna precis samma saker för så skilda summor pengar!

ang tärnorna så tror jag nog det blir så som vi tänkt oss. tycker synd om mina systrar för vi står rätt nära varandra men samtidigt så känns det fel att ransaka bland syskon skaran!

cindell: jag har också en del, (redan ett färdigt festprogram) så skriv din mejl så skickar jag över vårt.

• Barnaengeln

här är lelle84 om ni minns nytt namn

• Mummy

cindell och virvel, grejerna är skickade!
    hoppas ni hittar nåt av användning!!

• bridesilly

tänk vad fort tiden går igentligen..nu kan man säga att det är mindre än ett år tills det är dags..känns lite kul

• Mummy

insåg precis att grejerna inte kom med mailet så nu e det skickat igen!

Svar på tråden 080809