Virvel: Ja, 12000 är lite väl mycket pengar.. Du och Mummy har gjort jättebra klipp, verkligen bra priser!! En begagnad klänning vill jag inte ha, isf hade jag nog hyrt...
En annan sak. Vi har fått ett reseförslag till Mauritius ett par dagar efter bröllopet. I paketet ingår:
- flyg tur & retur Göteborg
- flygskatter
- transfer tur & retur i privat bil
- 10 nätter i Deluxe dubbelrum på Le Victoria (inkl 50% brudrabatt)(www.beachcomber-hotels.com/en/hotels/levictoria/hotel.htm), (ving.se/hotel/hotelMaster.aspx®ionid=24&countryid=1038&areaid=-1&resortid=1039&hotelid=68163&itemId=68163&filterOnCategoryId=2)
- Helpension (frukost, lunch & middag)
- Liten flaska champagne samt frukt vid ankomst
Paketpris per person ca: 19 850:-
Vi kan även lägga till all inlcusive för 5000 kronor, men det vet jag inte om vi tjänar på...
Vad tycker ni? Låter det bra?? Detta är via Lime travel. Vet att Ving har charter till Mauritius, men dom resorna släpps först i November och jag vet inte om vi vill vänta så länge, tror inte att dom varierar sig så himla mycket i pris (ringde dom och frågade ungefär vad det skulle kosta och hon sa runt 20 000 per person, beroende på hotell och vad som är inkluderat och så).
Beslutsångest, ska vi boka eller inte... Researrangörer håller flygplatser till oss just nu, så vi måste bestämma oss.... men i vilket fall som helst vill vi åka till mauritius!