• Virvel

080809

Jag kan inte låta bli att starta upp en tråd speciellt för vårt datum 20080809.

Hänger redan i trevliga augustitrådar men tycker det skulle vara kul med en tråd till för oss med samma datum. Så att vi kan sitta kvällen innan den stora dagen och vara nervösa tillsammans

Välkommna!

• Svar på tråden 080809
  • Virvel

bridesilly

Jag tycker att vi gör en egen lag i den här tråden.
    Efter bröllopet så är det lag på att man lägger upp bilder.
    Så det så!

SlottsBrud2008

Vad kul att ni kom iväg till slottet. Vart är det ni ska gifta er?

• SlottsBrud2008

Virvel

På teleborgs slott i Växjö, och det roliga är att han som byggde det faktiskt byggde det som en morgongåva till sin fru!! Romantiskt värre =)
    www.teleborgsslott.se

• blivandefrularsed

SlottsBrud 2008 - ser jättefint ut! >Romantiskt.... =)

Virvel - Ja, den lagen spikar vi!!

• Virvel

SlottsBrud2008

Det ser jättefint ut.
    Vi var för några gäster för att få hyra Haga slott här i Enköping. Dom tyckte att vi skulle vara minst hundra för att det inte skulle kännas för stort. Istället får vi vara på Strömsberg säteri som också är jättefint men ligger några mil utanför stan. Huvudsaken för mig är att det är gammal miljö och historia bakom platsen för vår vigsel och middag/fest. Känns lite mer speciellt än att ha det i en modern bygdegård som var vår tanke från början.

• cindell

Slottsbrud2008:

GUUUUD va fint. Tänk om man kunde bo någonstanns där det fanns så fina ställen. Snacka om sagoslott.

• Virvel

Idag skickade jag iväg svärmor till Panduro i Västerås för att shoppa sidenband till våra inbjudningskort.
    Typiskt nog så hade dom inte banden hemma utan försökte få henne att köpa satängband för 12 kr metern. Sidenbandet kostar 16 kr för fem meter.
    Ringde till butiken och bad dom beställa hem banden som jag ville ha så jag får åka dit om två veckor och hämta. Jag som ville göra våra inbjudningar nu. Nu när vi äntligen har bestämt oss för hur dom ska se ut.

• bridesilly

virvel

men visst är det typiskt så säg...den turen har jag alltid känns det som

• Fröken Fiffi

Hejsan! Jaha, då får jag väl träda ut ur tråden nu då. Nu har vi nämligen ändrat datum till den 2 augusti pga att stället där vi ska ha festen hade dubbelbokats den 9:e. Men lycka till allihop!

• SlottsBrud2008

Virvel

Alltid så typsikt... man kan bli galen för mindre ^^
    Vi har bestämt oss för att köpa inbjudningarna, ingen av oss har ork eller tålamod att sitta och klippa och klistra - tyvärr!!! För dom kan ju verkligen bli så fina när man gör dom själv, personliga!

• bridesilly

Vi ska nog också beställa har vi bestämt oss för. Visst blir dom säkert kanonfina när man gör dom själv men jag har svårt att hitta de detaljer jag skulle vilja ha på mina kort så därför får det bli beställda