AoM skrev 2007-09-28 20:33:43 följande:
Tessan KRoligt att lokalen är bokad! Vi bokade lokal redan i april (min sambo tyckte att det var vansinnigt tidigt), minns att jag var jätteglad över att ta ett steg på vägen mot bröllopet. Ikväll har jag testat två lika typer av inbjudningskort. Det ena blev jag riktigt nöjd med, faktiskt lite imponerad över vad man kan lyckas åstadkomma på egen hand (när man inte är särskilt pysslig av sig).
AoM
Här sitter jag och skriver, klarvaken en lördagmorgon kvart i åtta-har nog aldrig hänt förrut(är ganska morgontrött
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
.
Det var tidigt ni bokade, men vet man vilken lokal man vill ha och vilket datum man gifter sig så är det väl jättebra att vara ute i god tid! Vissa festlokaler är ju väldigt populära....
Va roligt att du blev nöjd med inbjudningskorten!! Var fick du ideérna ifrån? Själv är jag inte hellre särskilt pysslig av mig men jag vill göra dem själv ändå -tänkte ta hjälp av lite kompisar....