• Virvel

080809

Jag kan inte låta bli att starta upp en tråd speciellt för vårt datum 20080809.

Hänger redan i trevliga augustitrådar men tycker det skulle vara kul med en tråd till för oss med samma datum. Så att vi kan sitta kvällen innan den stora dagen och vara nervösa tillsammans

Välkommna!

• Svar på tråden 080809
  • bridesilly

virvel

haha nää jag menade att han har sett ut Väst och plastrong

• bridesilly

virvel

hehe något trött i huvet, ja han ska ha kostym på sig. Han velade mellan kostym och frockcoat men jag tror han har bestämt sig för kostym

• Virvel

bridesilly

Kostymen kan dom ju ha vid fler tillfällen. Det blir ändå lite mer festligt när dom har väst och plastrong. Vad har ni för färg på väst och plastrong?

• bridesilly

virvel

eftersom vi har vitt grönt och silver som färgtema så funderar vi på silverväst och grön plastrong vitt skjorta och svart kostym. då får vi alla färgerna på ett bräde Annars så fanns det svarta västar med något fint mönster på och silver eller grön plastrong. Mmm mycket fint även för karlar nuförtiden vilket jag tycker är jättekul för dom kan känna också att det här är en speciell dag

• Virvel

bridesilly

Låter snyggt med silverväst och grön plastrong tycker jag.
    M2b väst och plastrong köpte jag här på köp och sälj för flera månader sedan. Vi hade sådan tur att det passade perfekt.
    Skjorta, plastrong och väst för 600 kr. Som hittat!

• bridesilly

Hur långt är ni andra nu då?

• bridesilly

virvel

men hjälp vilket kanonpris , det är ju i samma prisklass som att hyra ju

• Tessan K

Hej alla!

Nu har jag köpt min brudklänning Jag ville ju en en med lång ärm,men det blev en axelbandslös Lilly 8-3004 med släp.
    Helt underbar !! Men släpet funderar jag på att ta bort - det kunde de ordna om jag ville. Känns jättekul! Lite roligt att det blev en modell som jag först inte hade tänkt men jag kände mig som en prinsessa i den o kände direkt att den var rätt

• AoM

Tessan K

Jättefin klänning du har valt!! Jag är också lite sugen på den men har inte varit iväg och provat än så det återstår att se vad jag passar i.

Imorgon ska jag iväg och köpa mer papper så att jag kan göra fler variationer på korten!

• Virvel

Tessan K

Det var en av mina favoriter. Jättefin klänning.

AoM

Har du fått till några bilder på korten än? Jag är jättenyfiken.