• Virvel

080809

Jag kan inte låta bli att starta upp en tråd speciellt för vårt datum 20080809.

Hänger redan i trevliga augustitrådar men tycker det skulle vara kul med en tråd till för oss med samma datum. Så att vi kan sitta kvällen innan den stora dagen och vara nervösa tillsammans

Välkommna!

• Svar på tråden 080809
  • 2008-08-09

Här är en till som gifter sig 080809!
    Vi har inte kommit så långt i planeringen...enligt oss iaf..haha

Klart:
    -kyrka + lokal
    - klänningen har påbörjats lite smått (mamma syr)
    - alla grejer som behövs för trycksakerna är inhandlade och en mall är gjord för inbjudningskorten
    - Vi har bestämt vad m2b ska ha på sig och vart vi ska hyra
    - har köpt skor
    - har pratat med dom ska fotografera (kompisar)
    - tärna + bestman utsedd
    - frisör + sminkös utsedd (tärnan som är frissa)

Ja det var väl det! Just nu ligger vi lite på "is", kommer väl igång på riktigt igen efter jul!

• bridesilly

blivandefrularsed

va roligt vad blev det för någon?

• blivandefrularsed

bridesilly

det blev en maggie sottero (JD 2006). Tänkte lägga ut den i mitt galleri en liten stund, men jag mår inte så bra idag så jag får nog bege mig till sängen igen....får ta det en annan dag! Vill visa upp den för alla, men har bestämt mig för att bara tärnan får se (och ev min syster där jag tänker hänga den tills bröllopet, det är ju ett tag kvar...).

• bridesilly

blivandefrularsed

oj säg till om du lägger upp den en liten stund då så man kanske hinner in och kika på den

• cindell

Nu har jag lagt in tre bilder på de klänningarna jag provade. Säg gärna vad ni tycker

Kan man ha ojämnt antal med tärnor och marskalkar?

• Virvel

cindell

Det går inte att se ditt galleri. Du måste nog ändra inställningarna.

• bridesilly

cindell

ja det tror jag nog, annars går jag mot strömmen för jag ska ha tre tärnor och en bestman

• cindell

bridesilly:

Hur gör du i kyrkan? Hur ska de gå? Helt plötsligt löser sig ett problem.

Nu tror jag att ni ska kunna se bilderna.

• bridesilly

cindell

om det nu är tillåtet så kommer min blivande och bestman stå framme vid altaret och sen kommer mina tärnor in och allra sist HERE comes the bride ...alltså moi! hihihi

• bridesilly

cindell

var in och kikade i ditt galleri på bilderna på klänningar, om jag fick välja skulle jag säga att du passar bäst i den som har rak uringning utan axelband kanonfin