• Virvel

080809

Jag kan inte låta bli att starta upp en tråd speciellt för vårt datum 20080809.

Hänger redan i trevliga augustitrådar men tycker det skulle vara kul med en tråd till för oss med samma datum. Så att vi kan sitta kvällen innan den stora dagen och vara nervösa tillsammans

Välkommna!

• Svar på tråden 080809
  • Virvel

cindell

Jag tycker att den på bild nummer tre var finast på dig. Vilken tycker du själv?

• blivandefrularsed

cindell

tycker också nummer tre var finast på dig, men tycker också att dom var väldigt lika varandra så det var lite svårt att bestämma, vilken trivs du bäst i?

bridesilly

tänkte också köra den varianten, min m2b och marskalken står framme i kyrkan och så kommer tärnan in och sen jag! tärnan tyckte det lät som en bra idé

• bridesilly

blivandefrularsed

ja jag tycker att det stämmer överen med min bröllopsfantasi allra bäst Min man har inget emot att stå framme och vara center of attention tills att jag tågar in

• bridesilly

Nu ska jag snart iväg och beställa våra ringar och mannen ska eventuellt välja ut en morgongåva iiiiiiih vad glad jag blir. Sen ska vi in på resebyrån

• blivandefrularsed

bridesilly

samma här!

• blivandefrularsed

nu ligger min klänning i mitt bildgalleri, en stund till om ni vill kika

• jenba

jag tycker nog klänning nummer 3, :D
    så ut att sitta bäst. eller vad tyckte du? hur kändes dem olika klänningar då?

cindell skrev 2007-10-22 20:13:23 följande:
    Nu har jag lagt in tre bilder på de klänningarna jag provade. Säg gärna vad ni tycker Kan man ha ojämnt antal med tärnor och marskalkar?
  • cindell

Jag blev väldigt positivt överraskad att jag passade i en klänning i rak skärning utan axelband. Det är korsett i ryggen också och det tycker jag är jätte fint. Så den är min favorit, alltså bild 3.
    Den v-ringade tyckte jag framhävde mina bröst för mycket. De blev så enormt stora. Annars trodde jag att det skulle vara en given skärning för mig.
    Den andra med halterneck sa hon i affären inte alls passade på mig och jag störde mig lite på de små men enormt många knapparna som var i ryggen.
    Så kortfattat håller jag med er. Den axelbandslösa är min favorit.

blivandefrularsed
    Klänningen sitter jätte fint på dig! Kul att du redan hittat en. Själv ska jag gå ner lite mer och klämma i mig en storlek mindre innan jag införskaffar mig en. Vill gärna se vårkollektionen innan jag bestämmer mig helt.

• blivandefrularsed

cindell

Tack! Älskar snörningen i ryggen, så fint.... Funderade på att ha slöja, men försvinner ryggen och det vill ja ju inte. Får nog räcka med lockarna i håret och en tiara eller en krona.

Nu vet du ju lite mer vad som passar dig bäst. Då kan du ju prova sånna modeller sen när du verkligen är på gång att hitta en.

• Virvel

blivandefrularsed

Jag tycker din klänning var superfin. Du kommer vara sååå fin. Tänk när man gör håret och sminket. Känner det när jag tittar på bilderna på min klänning i gallerit att det ska bli kul att se helheten istället för en väldigt fin klänning och en halvdassig brud.