• Virvel

080809

Jag kan inte låta bli att starta upp en tråd speciellt för vårt datum 20080809.

Hänger redan i trevliga augustitrådar men tycker det skulle vara kul med en tråd till för oss med samma datum. Så att vi kan sitta kvällen innan den stora dagen och vara nervösa tillsammans

Välkommna!

• Svar på tråden 080809
  • blivandefrularsed

Virvel

Så tänker jag med, när allt annat är fixat med, helheten!! Vi kommer vara sååå fiiina i våra klänningar! LÄNGTAR!! Är så sugen på att berätta för alla hur den ser ut, men jag har bestämt mig för att inte ge några hintar alls...lika bra det för annars vet man inte vad man har sagt till slut och till vem. Bara här på BT kan man prata fritt :)

• Virvel

blivandefrularsed

Mina nära och kära har heller ingen aning om hur klänningen ser ut.

Mamma och pappa har varit här i några dagar och jag frågade mamma om hon ville se klänningen men hon ville hellre vänta tills bröllopet. Fasen, jag som var så sugen på att få ta på mig den igen.

• blivandefrularsed

Virvel

Ja, det är ju roligast om så få som möjligt vet, för man vill ju att dom ska sen en den dagen med håret, maken och hela magiska stämningen!

Ska förvara min klänning hos storasyster eller mamma som båda bor i hus och har lite mer utrymme. Vi har ingen plats här i vår lilla tvåa...och så minskar jag ju risken för att min m2b ska se den (inte för att jag tror att han kommer tjuvkika, men ändå).

• bridesilly

blivandefrularsed

wooow den är sååå fin

Idag har vi beställt våra ringar En solitär ring till mig och en guldring med mönster till min m2b. Han har även valt ut min morgongåva så om ett par veckor får jag klämma på min ring jiiipiii

Sen har vi även vart in på resebyrån och bokat vår resa

• blivandefrularsed

bridesilly

kul att du tycker det!

Vart går resan??? Roligt med ringarna! Väntar med att bestämma ringen tills i vår, vet inte exakt hur jag vill ha det än och behöver nog gå och prova ytterligare några gånger... =) Blir det en ring i morgongåva?

• bridesilly

blivandefrularsed

Jag vet inte vad det blir i morgongåva, har hintat att ett diamanthalsband att matcha de redan befintliga örhängena och den blivaden solitär ringen hade varit roligt att få men vi får väl se

Kunde inte vänta med att beställa ringarna för jag vet exakt vilken jag vill ha, prinsessdrömmen med diamantring som man hade när man var barn

Resan går till cypern

• blivandefrularsed

bridesilly

ja, då får vi se om han fattar galoppen =)

Ja, när man vet vad man vill ha finns det ingen mening med att vänta.

Cypern låter härligt, åker ni strax efter bröllopet?

• bridesilly

blivandefrularsed

Japp bröllop på lördag och resa på måndag Man vill inte hinna landa i vardagen för mycket innan

• TyresöBrud

Hej,
    Jag är ny i tråden men ska också gifta mig på detta magiska datum. Har kommit en bra bit planeringen. Vigsel i Tyresö Kyrka och fest på Tyresö Slott. Är mitt i klänningsletande och ganska så säker på ring. Vi kommer att åka till Paris efter bröllopet för att känna att man kommer iväg direkt och sen blir det Västindien när vinter mörkret kommer....

Känns så pirrigt att det nu börjar bli en helhet av det hela, men det är ju klart att det är mycket att fila på än. Hihi!
    Jag får väl se till att hålla koll på denna tråd så jag inte tappar tempo!

• bridesilly

välkommen i tråden tyresöbrud