Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

080809

virvel

Nej inte riktigt har vi bestämt vilka kort det blir men jag tror det står mellan de gröna med hjärtan eller det vita med silverhjärtan. Båda två är fina

Jag har redan börjat på en bordsplacering lite på skoj fast jag inte vet vilka av mina tilltänka gäster som faktiskt ska komma. Man kan ju ändra sen

• bridesilly

När vi frågade om präst så sa dom att prästerna gör upp ett schema ett halvår i förväg så just nu kunde man endast önska vem man ville ha!

• bridesilly

Sen när alla vi 080809 brudar har gängat oss så hänger väl alla med på en uppföljningstråd och visar lite bilder hoppas jag ?!?!

• bridesilly

tycker jag skulle va roligt att se alla detaljer och klänningar som man har diskuterat under året

• bridesilly

virvel

men visst är det typiskt så säg...den turen har jag alltid känns det som

• bridesilly

Vi ska nog också beställa har vi bestämt oss för. Visst blir dom säkert kanonfina när man gör dom själv men jag har svårt att hitta de detaljer jag skulle vilja ha på mina kort så därför får det bli beställda

• bridesilly

Idag ska vi träffa en eventuell fotograf för våra bilder Ska bli så himla kul att se om hans bröllopsfoton är som vi vill ha dom. Det bästa är att han är 2000kr billigare än den första vi frågade men verkar lika proffsig

• bridesilly

virvel

vilka bra länkar bewed var riktigt hyffsade priser på

• bridesilly

hur många av oss i tråden är det som redan har en klänning?

min kom idag, något för stor över byst och höft och en aning för lång men annars var den sååå fin

• bridesilly

nu ligger en bild i mitt galleri...den är vidare nertill och har chapel train även där med broderier, sjukt fint material

tar bort bilden igen sen för min blivande får inte se den

Svar på tråden 080809