Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

080809

Nu har vi bokat fotograf äntligen. Nu känns det rätt person på rätt plats Medveten om att jag är en smula petig men då är det ju toppen att de förstår att det är en bridezilla dom har att göra med HAHAHAHA

• bridesilly

Vi kommer att ha fotografering efter bröllopet i parken en timme eller så. Det är olika vad det kostar beroende på hur mycket man vill ha. grundpris för fotografering utomhus är 1700kr sen kostar det extra om du vill ha ett album, tack kort eller förstoringar. Jättebra pris och supertrevlig fotograf. Kan rekommenderas till de som bor i mitt område.

Vad kostar det hos er då?

blivandefrularsed skrev 2007-11-02 11:10:05 följande:
    Kul!! Hur har ni bokat? Hela dagen eller vanlig fotografering? Bad får ni betala??Funderar mycket på det där....jag är villig att betala en del för att få bra kort under större delen av dagen men min m2b vill inte lägga flera tusentals kronor på det...
  • bridesilly

Känns så bra att ha kommit en bit på vägen nu

Kyrka
    Lokal
    Fotograf som jag är jättenöjd med
    Klänning med alla tillbehör ex slöja tiara, skor
    Hans kläder
    Inbjudningarna och vigselprogram köpta
    Resan är bokad och klar
    Ringarna är beställda
    Frisören meddelad
    Vet precis hur det ska se ut i festlokalen

Nu har man roliga beslut kvar som hur buketten och resterande blommor ska se ut, tårtan, maten....känns som om man hinner

• bridesilly

Vad blev det för någon?

TyresöBrud skrev 2007-11-06 19:03:13 följande:
    Jag har hittat min ring idag!Har varit runt och tittat och provat och frågat.... Sett så många vackra ringar men idag hittade jag en som bara känndes rätt! Kommer dock att låta samma guldsmae som gjorde våra förlovningsringar att göra den med vissa små ändringar men nu vet jag hur jag vill ha den.Blev lite dyrare än jag tänkt men min kära m2b tyckte att klart jag skulle ha den! Jag har sån tur!!En mycket lycklig dag!!!
  • bridesilly

vilken fin ovanlig modell

TyresöBrud skrev 2007-11-07 13:13:56 följande:
    Hej , www.vasaguld.se/galleri/album/721576021487718...Ungefär denna, men min förlåvningsring är lite mjukare i linjerna.Kommer att ha en princess slipad diamant istälet för den gula stenen och även där lite mjukare linjer.Min m2b kommer att ha en slät vitguldsdel som är likadan fast då utan stenar och "pusselbiten" som vi kommer att löda fast så att det känns som en ring. Han vill inte ha två som glider isär.Känns jättebra!VirvelÅh va skönt att det känns bra med prästen, man vill ju att det ska kännas rätt. Vetr ännu inte vilken präst vi får.
  • bridesilly

Nu är mina tärnklänningar hemma

• bridesilly

Ja dom var jättefina Ska bli så kul när vi har skickat ut inbjudningarna så att vi kan kalla in de ovetande tärnorna att testa sina klänningar

TyresöBrud skrev 2007-11-07 20:43:53 följande:
    bridesillyÅh va skönt, blev de som du hoppats?Själv har jag inte hittat tärnklänning ännu men jag får fortsätta leta.
  • bridesilly

En tanke bara tjejer om det är flera av era gäster som jobbar inom vården så är semestrarna redan bestämda i början av februari!

• bridesilly

Det är en bra ide faktiskt. Man kan även göra så att man bara skickar save the date kort men inte vad som händer eller vem som gör något! Lite kul när telefonerna går varma folk emellan för att se om även dem har fått ett kort

• bridesilly

Vi kommer skicka dom i början av januari för jag orkar snart inte hålla det hemligt längre Vi har ett osa datum och på infobladet kommer det att stå att vi väldigt gärna vill att man svarar så snart som möjligt

Svar på tråden 080809