080809
Nu har vi bokat fotograf äntligen. Nu känns det rätt person på rätt plats Medveten om att jag är en smula petig men då är det ju toppen att de förstår att det är en bridezilla dom har att göra med HAHAHAHA
Nu har vi bokat fotograf äntligen. Nu känns det rätt person på rätt plats Medveten om att jag är en smula petig men då är det ju toppen att de förstår att det är en bridezilla dom har att göra med HAHAHAHA
Vi kommer att ha fotografering efter bröllopet i parken en timme eller så. Det är olika vad det kostar beroende på hur mycket man vill ha. grundpris för fotografering utomhus är 1700kr sen kostar det extra om du vill ha ett album, tack kort eller förstoringar. Jättebra pris och supertrevlig fotograf. Kan rekommenderas till de som bor i mitt område.
Vad kostar det hos er då?
Känns så bra att ha kommit en bit på vägen nu
Kyrka
Lokal
Fotograf som jag är jättenöjd med
Klänning med alla tillbehör ex slöja tiara, skor
Hans kläder
Inbjudningarna och vigselprogram köpta
Resan är bokad och klar
Ringarna är beställda
Frisören meddelad
Vet precis hur det ska se ut i festlokalen
Nu har man roliga beslut kvar som hur buketten och resterande blommor ska se ut, tårtan, maten....känns som om man hinner
Vad blev det för någon?
vilken fin ovanlig modell
Nu är mina tärnklänningar hemma
Ja dom var jättefina Ska bli så kul när vi har skickat ut inbjudningarna så att vi kan kalla in de ovetande tärnorna att testa sina klänningar
En tanke bara tjejer om det är flera av era gäster som jobbar inom vården så är semestrarna redan bestämda i början av februari!
Det är en bra ide faktiskt. Man kan även göra så att man bara skickar save the date kort men inte vad som händer eller vem som gör något! Lite kul när telefonerna går varma folk emellan för att se om även dem har fått ett kort
Vi kommer skicka dom i början av januari för jag orkar snart inte hålla det hemligt längre Vi har ett osa datum och på infobladet kommer det att stå att vi väldigt gärna vill att man svarar så snart som möjligt