Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

080809

vi kommer ha runt 50 gäster. Vi kan bjuda in många fler som man känner men vi håller det till dem som man umgås mest med i släkt och vänner. Jag vet inte exakt vad budgeten kommer att sluta på men runt 60tusen ungefär. Vi har inte bokat tårta och catering än som sagt och fotograf vet vi inte heller vart det hamnar, beror ju på hur mycket bilder och album och grejer vi väljer

ElinJonas skrev 2007-11-11 20:17:38 följande:
    BridesillyVad hamnar din budget på?..vet att du kommit långt i din planering....är lite nyfiken.vi ska ha ca 75 gäster.....hur många bjuder ni?
  • bridesilly

Vi kör på det traditionella in och ut med mendehlsson och wagner, jag är så fånig att det inte skulle kännas på "riktigt" om jag inte fick ha de låtarna

• bridesilly

Va kul Det tillkommer en massa par som ska gifta sig samma datum . Välkommna allihopa!

Vi kommer vara en hel drös som sitter och är nervösa fredag 080808

• bridesilly

virvel

usch va tråkigt för dig. Att inte bästa vännen kan komma måste kännas väldigt trist

• bridesilly

Me tooo

Har inte en aning om vem/vilka man ska anlita som värdpar när man inte är på plats själv och kan hålla i trådarna. Vem vill orkar och kan hjälpa till? gaaah

• bridesilly

När ska man börja titta på brudbukett och tårta med mera? Känns som om det är för tidigt innan årsskiftet eller?

• bridesilly

Ja jo jag anade att det är lite tidigt att börja med detta än men jag/vi har gjort så mycket annat att det inte finns så mycket kvar i planeringen att göra just för tillfället. Vill ha nya projekt

Jag får väl försöka koncentrera mig på julen och allt som hör därtill och så vips kanske det är januari och man kan börja fundera på utskick av inbjudningar och boka tårta och sånt

• bridesilly

Vart ska du prova klänning någonstans?

• bridesilly

Elinjonas

Dom är superbra. Där har jag köpt allt förutom min klänning som är specialsydd. Tjejerna som jobbar där är mycket trevligare än på de flesta butiker.

Har du köpt tiara eller ska du inte ha någon?

• bridesilly

Elinjonas

Nej jag bor på höglandet som du Men ska man hitta bröllopsrelaterade affärer så får man oftast åka in till jönköping eller större städer.

Svar på tråden 080809