Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

080809

Är det lugnt i planeringen just nu hos alla? Dåligt med inlägg i våra trådar här nu flickor

• bridesilly

Uppdatering även från mig

köpt:
    klänning och underkjol,tiara,skor,strumpeband,slöja
    kostym och skjorta, skor
    Diverse dekorationer till festlokal.

Kyrka hotell festlokal är klart. Fotograf har vi pratat med och bokat preliminärt.
    Tagit kontakt med olika cateringföretag för offerter.
    Tema klart.
    Filar på gästlistan hit och dit.
    Försökt mig på placeringskorten.

Det är väl det jag kan komma på i detta nu....fler som har gjort mer med planerna?

• bridesilly

I veckan som kommer ska vi iväg och titta på vigselringar Ska bli så kul! När man har beställt dom kommer det verkligen kännas som om det inte är så långt kvar..även om det är flera månader

• bridesilly

blivandefrularsed

va roligt vad blev det för någon?

• bridesilly

blivandefrularsed

oj säg till om du lägger upp den en liten stund då så man kanske hinner in och kika på den

• bridesilly

cindell

ja det tror jag nog, annars går jag mot strömmen för jag ska ha tre tärnor och en bestman

• bridesilly

cindell

om det nu är tillåtet så kommer min blivande och bestman stå framme vid altaret och sen kommer mina tärnor in och allra sist HERE comes the bride ...alltså moi! hihihi

• bridesilly

cindell

var in och kikade i ditt galleri på bilderna på klänningar, om jag fick välja skulle jag säga att du passar bäst i den som har rak uringning utan axelband kanonfin

• bridesilly

blivandefrularsed

ja jag tycker att det stämmer överen med min bröllopsfantasi allra bäst Min man har inget emot att stå framme och vara center of attention tills att jag tågar in

• bridesilly

Nu ska jag snart iväg och beställa våra ringar och mannen ska eventuellt välja ut en morgongåva iiiiiiih vad glad jag blir. Sen ska vi in på resebyrån

Svar på tråden 080809