• Virvel

080809

Jag kan inte låta bli att starta upp en tråd speciellt för vårt datum 20080809.

Hänger redan i trevliga augustitrådar men tycker det skulle vara kul med en tråd till för oss med samma datum. Så att vi kan sitta kvällen innan den stora dagen och vara nervösa tillsammans

Välkommna!

• Svar på tråden 080809
  • bridesilly

Va kul Det tillkommer en massa par som ska gifta sig samma datum . Välkommna allihopa!

Vi kommer vara en hel drös som sitter och är nervösa fredag 080808

• Virvel

Tråkiga nyheter.
    Min bästa kompis ifrån barndomen som skulle vara vår toastmadame kommer förmodligen inte ens att kunna komma på bröllopet. Hon håller på och pluggar och dom har sina avslutningsprov den 8-18 augusti nästa år.
    Jag har väldigt få kompisar som verkligen är mina och som har känt mig sedan jag var liten. Endast två. Resten är ju egentligen Jockes kompisar som har blivit mina också. Det blir väl lätt så när man flyttar.
    Det känns bara så tråkigt att inte få ha med sig en nära vän som jag har upplevt massor med. Både roliga och tråkiga stunder.
    Låter som att hon har gått bort men så illa är det ju inte men det känns bara tungt just nu.
    Vi har ingen annan heller som vi kan fråga. Ingen som jag känner så väl och som jag kan lita på till hundra procent.
    Piss.

• bridesilly

virvel

usch va tråkigt för dig. Att inte bästa vännen kan komma måste kännas väldigt trist

• ElinJonas

Ja det var ju inte alls roligt....jag har oxå lite problem med värdparsbiten......det är klurigt...

Virvel
    Ser du mitt galleri nu?

• bridesilly

Me tooo

Har inte en aning om vem/vilka man ska anlita som värdpar när man inte är på plats själv och kan hålla i trådarna. Vem vill orkar och kan hjälpa till? gaaah

• ElinJonas

Japp......vi har frågat ett kompispar...de som har gift sig nu i ocktober....mycker passande=) sedan har vi tänkt att min syster med man också ska hjälpa till...men så har de en liten flicka på två veckor just nu och inte så mycket tid för annat.......såååå....vem ska man fråga???....vi har tänkt att ha 4 personer iallafall....avlasta varandra lite så det inte blir för mycket....vill ju att de ska kunna njuta av dagen de med=))

• Virvel

ElinJonas

Jag kan se ditt galleri nu. Din syrra känner jag igen jätteväl. Vi gick i parallelklass från ettan till nian.

Det är svårt att välja värpar eftersom det måste vara några vi verkligen kan lita på att dom tar fullt ansvar. För på bröllopsdagen vill vi kunna släppa allt och bara njuta.

• ElinJonas

Vad roligt=)) Världen krymper för varje dag=))

Jag håller med dig om värdparsbiten....man vill inte behöva bry sig om nått annat än varandra=)

• kalevala

virvel , trist det där med kompisen , ...den jag hade tänkt fråga ska ha barn i maj tror ni hon har tid då att vara toast madame ?????? hmmmmm. frågan är ju fri !?
    annars blir det nog stora syster.
    vi ska inte ha tärnor eller marsalkar eller nåt sånt .......
    en stor fråga till , musik . live band eller dj eller både och ????????????

• Virvel

kalevala

Jag kan bara tala för mig själv och jag hade aldrig klarat av att planera och hålla i festen med en så liten bebis. Det beror mycket på hur man är som person sen innan. Jag är väl lite slö av naturen.
    Framför allt så kan jag säga att sömnbrist kombinerat med amning inte är det bästa komihågmedlet.

ElinJonas

Om du frågar din syster om mig så säg att det är Linda Fransson. Jag bytte nämligen efternamn till min farmors namn som ogift för några år sedan.