• Virvel

080809

Jag kan inte låta bli att starta upp en tråd speciellt för vårt datum 20080809.

Hänger redan i trevliga augustitrådar men tycker det skulle vara kul med en tråd till för oss med samma datum. Så att vi kan sitta kvällen innan den stora dagen och vara nervösa tillsammans

Välkommna!

• Svar på tråden 080809
  • cindell

Var och hämtade mitt paket från Calligraphen förut. Det va som en tidig julklapp :D
    Man blir ju lite nervös när man skickar efter saker som man inte får någon förhandstitt på. Men det va jättefint. Ska bli så kul att se det i dukningen i sommar :D

• bridesilly

Vad beställde du därifrån?

• ElinJonas

Åhh....jag blir också väldigt nyfiken....jag ska ockå beställa därifrån=)

• cindell

Servetter, placeringskortshållare, engångskameror och "ring så pussas vi"-klockor :)

ElinJonas
    Vad ska du beställa?

• cindell

Ni kan se bilder på typexempel i mitt bildgalleri...

• bridesilly

cindell

aaah ni har ring så pussas vi, kul Låter som en rolig ide!

• cindell

bridesilly

Ja jag tyckte de va så himla söta. Totalt onödigt jag vet :D Men då behöver vi inte oroa oss för att något glas ska gå sönder hihi. Dessutom är du ju i guld och passar därför in i dukningen. De kommer även bli en liten gåva till respektive gäst, liksom placeringskortshållarna.

• bridesilly

Jaha det är en till varje gäst. Va kul ide En smula dyrt kanske men kommer säkert bli väldigt uppskattat

cindell skrev 2007-11-16 22:59:40 följande:
    bridesillyJa jag tyckte de va så himla söta. Totalt onödigt jag vet :D Men då behöver vi inte oroa oss för att något glas ska gå sönder hihi. Dessutom är du ju i guld och passar därför in i dukningen. De kommer även bli en liten gåva till respektive gäst, liksom placeringskortshållarna.
  • cindell

Det blev inte så dyrt iaf. Klockorna kostade 125:-/24 st. Hållarna kostade 5:- st. Så det blir inte mer än 10:- per gäst. Vi har inte så många som kommer, blir nog max 50 st med oss inräknat.

• bridesilly

Jaha det var ju inte farligt. Har inte tittat vad sådant kostar men trodde det skulle vara mycket dyrare.