• Virvel

080809

Jag kan inte låta bli att starta upp en tråd speciellt för vårt datum 20080809.

Hänger redan i trevliga augustitrådar men tycker det skulle vara kul med en tråd till för oss med samma datum. Så att vi kan sitta kvällen innan den stora dagen och vara nervösa tillsammans

Välkommna!

• Svar på tråden 080809
  • Virvel

bridesilly

Håller med dig om att jag inte skulle bli så ledsen om jag fick en bröllopsinbjudan på Alla hjärtans dag. Möjligtvis om jag var typ 60 utan karl och barn och tåget liksom hade gått.

Jag tycker också att det är romantiskt att skicka ut dom till Alla hjärtans dag. Åhhh, vad jag längtar. Det ska bli så kul att höra allas reaktioner.

• cindell

Virvel:

Ser jätte fint ut. Som det ser ut nu är det här rusket så längtar jag mest till resan faktiskt :)

Jag har nu bestämt mig för att ha med guld och cremé i mitt tema. Men kommer nog lägga till en tredje färg med. Dessutom så underlättar det mitt val av inbjudningskort. Kommer nog beställa så mycket som möjligt, är inte värst pysslig av mig även fast det skulle vara otroligt kul. Kanske lägger på något extra på de kort jag beställer.

Om 8 dagar kommer min blivande tärna hem från utlandet och då kommer jag fråga henne om hon vill vara min brudtärna. Kommer ha en marskalk och två tärnor varav en kommer vara "huvud"tärna eller vad man ska säga :)

Nu är det nog dags för mig att sluta. Bidde lite långt :)

• bridesilly

Absolut skicka ni alla som har tänkt att skicka till alla hjärtans dag. Vad kan bli mer romantiskt på alla hjärtans dag än alla som ringer och lyckönskar er

Virvel skrev 2007-11-09 12:46:47 följande:
    bridesillyHåller med dig om att jag inte skulle bli så ledsen om jag fick en bröllopsinbjudan på Alla hjärtans dag. Möjligtvis om jag var typ 60 utan karl och barn och tåget liksom hade gått. Jag tycker också att det är romantiskt att skicka ut dom till Alla hjärtans dag. Åhhh, vad jag längtar. Det ska bli så kul att höra allas reaktioner.
  • AoM

Då blir det alla hjärtans dag för oss också!

• bridesilly

Kan det inte bli januari nu Är supernervös över att inte tärnklänningarna kommer att passa Men men man får väl skylla sig själv när man beställer utan deras vetskap och så långt i förväg men ska vi ha råd med allt vi vill ha med på våran dag så måste vi lägga upp utgifter lite över kommande året fram till bröllopet

• Virvel

bridesilly

Precis så känner vi också. Det är bättre att göra dom inköp som går nu under tiden fram till bröllopet istället för att lägga ut en stor klumpsumma på alla dessa detaljer precis innan vi ska lägga ut jättesumman för middagen och festen.

Glömde fråga innan idag när jag skrev att vi hade bokat vår bröllopsresa om det är någon av er som har varit i Kroatien?

• bridesilly

Nej jag har själv aldrig varit i kroatien men har bara hört positiva saker om landet

Vi ska till cypern, kanske jag har sagt innan kommer inte ihåg

• bridesilly

Nej jag har själv aldrig varit i kroatien men har bara hört positiva saker om landet

Vi ska till cypern, kanske jag har sagt innan kommer inte ihåg

• AoM

Virvel

Mina blivande svärföräldrar har varit i Kroatien två eller tre gånger, de är jättenöjda!!

• cindell

Virvel:

Nej jag har aldrig heller varit i Kroatien men vi har funderat många gånger på om vi ska åka dit. Ser jätte fint ut på alla bilder i kataloger och på internet.