• Virvel

080809

Jag kan inte låta bli att starta upp en tråd speciellt för vårt datum 20080809.

Hänger redan i trevliga augustitrådar men tycker det skulle vara kul med en tråd till för oss med samma datum. Så att vi kan sitta kvällen innan den stora dagen och vara nervösa tillsammans

Välkommna!

• Svar på tråden 080809
  • Virvel

Det låter bra att ingen har något negativit att säga om Kroatien.
    Som par vill vi åka till ett fint ställe med bra mat. När jag åkte med tjejkompisarna när jag var yngre då var det bara party natten lång och maten och boendet var inte riktigt lika viktig.

Jag är lite nyfiken på vad ni ska ha för in och utgångsmusik? Tycker väldigt mycket om Mina klockor ringa av Benny Andersson. Skulle kunna tänka mig att ha den som utgång. Lite i samma stil som solosången som kommer att vara Sareks Om du tvekar. Traditionell svensk musik.

• blivandefrularsed

Änglagård in och All you need is love ut.

• ElinJonas

Hej Alla!!

Har varit iväg i helgen hos min syster som precis har fått en liten flicka....*stolt moster*

virvel
    ja nu finns det massor av nya affärer i vetlanda nu...HM öppna senast. I februari öppnar Gina trico....min favvo affär.
    Är det länge sedan du var här hemma?
    Vilka känner du i Vetlanda?

• ElinJonas

Bridesilly

Vad hamnar din budget på?..vet att du kommit långt i din planering....är lite nyfiken.
    vi ska ha ca 75 gäster.....hur många bjuder ni?

• bridesilly

vi kommer ha runt 50 gäster. Vi kan bjuda in många fler som man känner men vi håller det till dem som man umgås mest med i släkt och vänner. Jag vet inte exakt vad budgeten kommer att sluta på men runt 60tusen ungefär. Vi har inte bokat tårta och catering än som sagt och fotograf vet vi inte heller vart det hamnar, beror ju på hur mycket bilder och album och grejer vi väljer

ElinJonas skrev 2007-11-11 20:17:38 följande:
    BridesillyVad hamnar din budget på?..vet att du kommit långt i din planering....är lite nyfiken.vi ska ha ca 75 gäster.....hur många bjuder ni?
  • bridesilly

Vi kör på det traditionella in och ut med mendehlsson och wagner, jag är så fånig att det inte skulle kännas på "riktigt" om jag inte fick ha de låtarna

• kalevala

HEJ ska oxå gifta mig denna dag, får jag vara med????????

• AoM

Vilken nöt jag är!

För några dagar sen skrev jag här i tråden att jag hade räknat på kostnaden för att göra egna inbjudningskort kontra att beställa. Kom fram till att mina egna skulle bli dyrare.

*skrattar*

Hade helt glömt bort tryck, kuvert och allt annat som tillkommer när man beställer färdiga inbjudningar. Så nu blir det ABSOLUT egendesignade!

Hade tänkt lägga upp några i galleriet men vet inte hur jag aktiverar. Ngn som vill upplysa mig?

• Virvel

kalevala

Välkommen till tråden.

AoM

Gå in på medlem.Därefter klickar du på inställningar som ligger under rubriken kontoinställningar. Längst ned på den sidan kan du aktivera ditt galleri genom att kryssa.