Inlägg från: Höstbrud 2008 |Visa alla inlägg
  • Höstbrud 2008

September 2008

lanovia 08: Du kan vara lugn vi har heller inte kommit så långt som de andra Kyrka och lokal = kirrat resten är kvar hahaha

• Höstbrud 2008

Snart fru Wennerström: Grym sida det där var! Var inne och kollade och hittade en ung, men jätteduktig tjej! Dessutom har de ju make-up artister osv....grymt bra!! Jag blev riktigt glad nu haha

• Höstbrud 2008

ja sånt tänker jag också på. Jag vill inte prova förrän jag gått ner de 7 kg jag vill gå ner...och julen hade jag fullständigt glömt bort hahaha

• Höstbrud 2008

Åh jag tänkte åka in till stan och handla på Panduro idag... lite osäker bara på hur mycket man vågar lägga ut på det...

Hur mycket gick det på för dig?

• Höstbrud 2008

Hahaha ja du hann skrämma up mig med
    Hann aldrig till Panduro igår tyvärr så jag får nog ta det på fredag. Fy, jobba kväll

• Höstbrud 2008

Lyckliga Jag: du kan kolla in calligraphen.se De har en butik i GBG men du kan även beställa på deras hemsida!

• Höstbrud 2008

Bridget Jones:
    Vad kul att se någon annan som gifter sig den 27 September!!! Har kännt mig lite ensam, nästan alla andra gifter sig den 6e sep juuh

• Höstbrud 2008

kännt / känt
    får sådär hjärnsläpp ibland, och "glömmer" hur ett ord stavas... ha överseende haha

• Höstbrud 2008

Jag var inne på Samonas... Riktigt trevlig personal som verkar måna om att man får det man verkligen vill ha...

• Höstbrud 2008

Samonas ligger vid Järntorget...vid optikern (tror jag att dte är) som ligger i hörnet. På höger sida när man åker förbi med vagnen från j-torget mot hagakyrkan... Liten butik och kanske inte det bästa intrycket man får av bara skyltfönstret men mannen jag pratade med var jättetrevlig! =)

Svar på tråden September 2008