Inlägg från: Höstbrud 2008 |Visa alla inlägg
  • Höstbrud 2008

September 2008

Jag hoppas ju att det ska vara hösthöst å andra sidan. Fin och ljust på dagen inte kallt men lite lite kyla i luften med en massa skiftande träd och löv på marken... fast vi gifter oss också i slutet av september och i Luleå dessutom så man kanske får det man vill ha
    Vart håller ni andra till och vart gifer ni er?

• Höstbrud 2008

Ja, vi har inte tittat på vigselring men jag vet precis hur den ska vara, det är bara det att jag inte sett den eller liknande nånstans så jag får väl designa själv...bara det att jag är orolig för priset...

Och klänningar?? Jag "vågar" inte prova ännu...fast jag så hemskt gärna vill...Tycker om många olika, men för att ge ett exempel kan ni kolla mitt galleri

• Höstbrud 2008

Tror inte det är släp på den jag är inne på just nu... Man skulle visserligen kunna klara av en dag med släp om man inte skulle dansa! Tänk att dansa och kanske behöva hålla i släpet eller som Ankan80 säger så kommer inte klänningen till sin rätt...

• Höstbrud 2008

Jag har försökt få med min sambo, för att kolla vilken typ av klänning han gillar sen behöver han inte få reda på vilken jag väljer....men det är fullständigt omöjligt. Han vill inte veta, absolut inte. Han säger att han vill få den där speciella känslan när han ser mig i klänningen för första gången... Och det kan man väl förstå men, jag vill ju ha med honom *grrr*

• Höstbrud 2008

hahahah kan ju alltid testa

• Höstbrud 2008

Tja...jag och sambon träffades 2001 och det var kärlek vid första ögonkastet kan man väl säga Men Då han bodde i Luleå och jag i GBG gick inte det ihop. Dröjde till september 2006 innan vi blev tillsammmans och nu gifter vi oss alltså på vår två-årsdag

• Höstbrud 2008

Fröken Förväntan; ja det är ju så mysigt, vi ville gifta oss den 28e September eftersom det var på den dagen vi blev tillsammans, så det skulle passa bra för vår tvåårsdag men liksom för dig så var det samma datum som mina morföäldrars bröllopsdag och just i år har de varit gifta i 60 år och det såg vi också som ett gott omen eller vad man ska säga... Tyvärr så får vi inte gifta oss (för kyrkan) på det datumet eftersom det infaller på en söndag Men vi fick ta dagen före...

• Höstbrud 2008

Jag har äntligen börjat med inbjudningskorten!
    Fick kompromissa med andra halvan lite men blev ganska nöjd ändå. Lägger upp bilder lite senare idag, ska iväg och shoppa lite träningskläder för motivation hehehe

• Höstbrud 2008

Vi hade preliminärbokat en bygdegård vi med, men vi fick avboka då vi inte fick servera ngn alkohol, inte ens till maten... men vi funderar på ett konferenshotell som har lite by-känsla över sig. Röda byggnader med vita knutar och ligger strax intill Lule Älv..och ligger bara 5 km från kyrkan!

• Höstbrud 2008

1 december börjar mitt nya liv...inget mer lösgodis, bara choklad (mörk), och äta mer sallad istället för ris, potatis och pasta, inget vitt bröd. En kompis gick ner 10 kg på 2-3 månader på det viset. Så det ska nog bli bra ihop med träningen

Svar på tråden September 2008