• Randi

September 2008

Tjenare tjenare allihopa!

Nu har jag friat till min snubbe!! Han svarade ja och vi gifter oss troligtvis i slutet av sept. 2008, någon annan?

• Svar på tråden September 2008
  • Snart fru Wennerström

*fniss*.. tackar ^^
    .. ja den e sååå jag, jag älskar den!!
    lanovia 08 skrev 2007-11-21 08:07:59 följande:

Vilken fin klänning!
    [/citat]

Höstbrud 2008 skrev 2007-11-21 11:36:13 följande:
    [citat]
    kikade också Jättefin!
  • lanovia 08

Vad underbart att hitta en klänning som är du.

Jag kan inte släppa den klänningen jag fastnat för. Det som ger mig ångest är att nästa gång jag kommer tillbaka till affären kanske den är såld. Och då får jag ju ingen chans att prova den igen. Kanske får dra dit idag.

• Snart fru Wennerström

om du verkligen känner så så tycker jag att du ska köpa den, istället för att gå runt och leta och försöka hitta ngn som du gillar lika mycket lr bättre .. fast jag förstår med att du senare ev kanske kan hitta en annan som du gillar bättre och ångra dig, det där var jag men orolig för, men efter att jag redan köpt en annan klänning och blev besviken när den kom,blev jag såå glad när jag hittade denna, och det kändes så skönt att äntligen kunna lämna biten med att hitta klänning!..

men butiken där du sett klänningen, är det enbart DENNA klänning de har i denna modell, lr finns det så att dom skulle kunna ta hem en likadan modell senare om det är så att du hellre vill titta runt ett tag. För hittar du ingen annan som du skulle kunna tänka dig, skulle det ju vara bra om de kunde fixa det så, då behöver du ju inte oroa dig för att den är borta

hoppas det löser sig!

• lanovia 08

Jo det kanske vore en bra idé att få det ur världen. Vet inte varför jag velar så. Frågar jag min älskling så är det som sagt ingen mening med att jag fortsätter prova. Spelar ingen roll hur många till jag provar, han har redan bestämt sig.

Det var den ena klänning det hade kvar i affären. Men de kan utan problem beställa hem en till mig om den skulle ta slut. Problemet är att då måste jag ha bestämt mig. För det beställer inte hem den igen för att jag skall få prova den.

Jag håller på och letar efter den på nätet men verkar inte som att den finns någonstans.

• Snart fru Wennerström

ok.. hehe ja killar har ju lättare för att bestämma sig än oss tjejjer, och tycker väl att det ska vara lika problemfritt för oss som för dem.. men det är inte lätt

ok.. men då kan du ju ändå känna dig lite lugn, när den går att beställa hem?.. hur lång tid skulle det ta då isåf? Vad är det för klänning?

• Snart fru Wennerström

du har ingen bild på klänningen?

• lanovia 08

Ja de tycker ju det. Jag suckade igår; "om det ändå vore lika enkelt för oss att hitta klänning som för er att hitta kostym. ni har ju inte sååå mycket att välja på." Han tyckte att det finns minnsan mycket kostymer också MEN det behöver inte vara så svårt för oss heller om vi bara kunde bestämma oss och inte göra en sån stor grej av det... Kanske borde försöka börja tänka som en kille istället.

Nej jag har ju tyvärr inte det, då jag inte lyckas hitta den på nätet. Men det är en Hilary Morgan i alla fall. Tror modellen var 20211P, eller något liknande skall kolla upp det när jag kommer hem från jobbet och leta lite intensivare då.

• Snart fru Wennerström

hehe ja kanske det ..
    ja gör så.. blir riktigt nyfiken nu på hur den ser ut.. hihi

• Ankan80

Men är inte de flesta klänningarna i affärerna typ provningexemplar. Om man vill köpa en klänning måste man beställa hem den.
    Är det så kan du ju pusta ut. Bara en tanke

• Snart fru Wennerström

näe, jag köpte min klänning som damen hade i sin ateljé, för det var den enda hon hade, många har inte klänningar som det går att ta hem i fler ex i sina butiker.. iaf inte de mindre .. för min klänning hade hon själv köpt av en som syr upp klänningar som i sin tur hade köpt den ngn stans.. aa du förstår ..

Svar på tråden September 2008