• Cantaton

Hösttrend?

I gårdagens Metro stod det att höstbröllop är den nya trenden - bland annat för att man då får semestern på sig till att fixa de sista detaljerna inför bröllopet.

Jag trodde inte att det var så vanligt med höstbröllop, utan framför allt sommar, följt av vår och vinter. Därför är jag bara nyfiken på om det är många här som gifter sig i höst, och varför just på hösten. Som sagt - bara nyfiken.

(Förstå bara vilka vackra bröllopsfoton om man prickar in rätt höstveckor.)

• Svar på tråden Hösttrend?
  • kentfantast

Fan vad forumet är segt! Här skriver man långa inlägg som inte går att ladda upp. Blir ju förbannad...

• kentfantast

Men det där gick visst bra...

• kentfantast

Vi gifte oss på hösten, helt utan att känna till att det var en trend... (det kanske det inte var förra året?!!)

• kentfantast

Delar strategiskt upp det...

Jag har alltid tyckt allra bäst om hösten. Underbar årstid. Luften är frisk och det blåser så härligt. Färgerna är vackra och så gillar jag ju regn. Ljuset är också så vackert på hösten. Både jag och min man visste direkt att det var hösten som var vår årstid.

• kentfantast

Det råkade även vara så att vår favoriträtt passade väldigt bra till bröllopsniddag; älg...

Nu fick vi tyvärr inte direkt det höstbröllop vi hade tänkt eftersom det var 30 grader varmt i slutet av sep. förra året, gräset var knallgrönt och solen sken som bara den. Men vi fick det fina ljuset i våra bilder och så får man väl vara nöjd ändå

• Cantaton

kentfantast, antagligen var det inte de förra året, eftersom det är en sådan "sensation" i Metro att folk gifter sig på hösten i år :)

• Pingi

Hej!
    Jag gifter mig inte den här hösten men nästa och det har varit dragningar åt höst och vinter det senaste året i tidningar med fördelspoängteringar så som biliggare,kallare,vackrare osv samt fler höst och vinter bilder än vad jag tidigare har sett.

Svar på tråden Hösttrend?