Inlägg från: jennysnartfru |Visa alla inlägg
  • jennysnartfru

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Häftigt med Dirty dancing. Inget för oss tror jag. Min karl är inte så dansant av sig.

Jag tycker Harrods bröllopsavdelning är fantastisk.
    Debenhams och Miss Selfridges är oxå väldigt bra.

• jennysnartfru

Snöflinga76

Verkligen jättesnygg klänning. Gillar det stilrena. Kommer säkert bli jättefin på dig.

• jennysnartfru

Vi skickade in vår hindersprövning i torsdags, hoppas den går igenom (skulle bli förvånad annars)

• jennysnartfru

Härligt med bra överraskningar. Låter ju jättebra. Väldigt bra pris.
    Var åker ni sen? På bröllopsresa?

• jennysnartfru

Vad nice det låter. Vi funderar på att göra ngn liknande resa i jul nu när man får så många dagar ledigt om man tar ledigt torsdagen och fredagen.
    Vi åker två dagar efter. Utomlands, men vart vet vi inte ännu. Långt bort blir det. Står mellan Thailand och Mexico.

• jennysnartfru

Vi har fått ett par stycken efter en vecka bara. Kul!Lite förvånad att det finns dom som osar snabbt.

• jennysnartfru

Våra inbjudningar kommer från calligraphen. Måste säga att det var väldigt skönt att leja bort den biten.
    Valde grace guldhjärta. Många som tycker inbjudan var fin.
    Vilken valde ni?
    Sen tycker jag inte det var så dyrt med 900kr för 55 st.

• jennysnartfru

Qozze vad då ringmått?

Skottdagen2008 finns det inget efternamn i era släkter som är fint? Har personligen svårt för tagna namn. Alltså påhittade eller egenskapade.

Jag kommer ta M2Bs namn. Det är jättefint. Jag har ett ovanligt efternamn och ska faktiskt bli glad att inte heta det mer. Det är namn som alla stavar fel och jag måste alltid bokstavera.

• jennysnartfru

Akvavit kul med stövlarna om det är dom!
    Bzzz: usch vad tråkigt. beklagar sorgen..
    Gotland08 njut av London

• jennysnartfru

~vinterbrud~
    Vilka fina stövlar, tycker faktiskt båda var lika fina. Men om du är ute efter liten klack så är det väl de första du ska satsa på.
    De ser väldigt sköna ut. Skulle kunna tänka mig sådana som vinterskor. Jättesöta. Och säkert varma.

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...