Januari-Februari 2008 fortsättningen...
~vinterbrud~
Vi har bokat vår resa nu. Det blev Aruba, 2 veckor. Åker två dagar efter bröllopet.
~vinterbrud~
Vi har bokat vår resa nu. Det blev Aruba, 2 veckor. Åker två dagar efter bröllopet.
c-t
ska ni ha lysning? Trodde inte man hade det längre. Min mor frågade om vi skulle ha det och jag sa nej. Förstår inte vad det är man gör då. Förutom att få presenterna förstås.
Trots att jag har bra pigment i mig själv så ska jag sola solarium ett par ggr innan. Aldrig provat BUS.
Idag ska vi träffa prästen!!!!
Berättar sen hur det gick.
Har hört att man blir ganska gulbrun av spraytan. Ett tips är väl att prova ett tag innan och se hur det blir så man gör det samma vecka och så blir det fult. Hörde om en kund till hon som gör mia naglar. Hon hade bokat spraytan-blev senpasgul, brasiliansk vaxning-fullt med blåsor och blödningar runt hårsäckar och naglarna hon skulle göra blev inte som hon hade tänkt sig.
Hej!
Nu har vi varit hos prästen. En fantastisk upplevelse. Ungdomlig och supertrevlig kvinnilig präst. Väldigt lättsam. Det kommer bli superbra detta. Vi har gått igenom vigseln i detalj. Måste bestämma oss för om tärnan ska läsa en bön och se över våra psalmval. Måste bestämma om jag vill gå in med pappa eller om jag ska gå in med T.
Man fick kasta ris utanför kyrkan, trodde inte det. Ska genast beställa små påsar med ris.
det är rätt segt med osa. många som säger i förbifarten att de kommer men sen glömmer att osa till vår mail. det finns de som skickar ett brev oxå. vilket är trevligt. man kan även ringa, men det är det ingen som gjort hittills.
försöker komma in på calligrahpens hemsida. vill beställa konfetti och rispåsar
Läste någonstans om ris som är som ett slags socker som smälter i kontakt med marken. Var hittar man det eller var hittar man annat ris, kanske hjärtformat?
Tack Gotland för hjälpen, var precis de jag letade efter.
Jag kommer inte att ha slöja.
Akvavit
Tycker menyn låter superb.
Gotland08
får ibland oxå helt otippade meddelanden i min GB.
Någon skrev att kontakta mig, jag behöver PRATA med dig!
Någon som ska ha stråkar i kyrkan? Funderar på det nu efter att vår präst sa att det blir så vackert, istället för orgel. Främst till in och utgångsmusiken.