Inlägg från: jennysnartfru |Visa alla inlägg
  • jennysnartfru

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Nu har vi äntligen bokat resan. Det blev 2 veckor på Aruba!
    Känns jättebra. Bokade vi deluxevacations.

• jennysnartfru

Välkommen in i tråden Wembi!
    Funderar på vad man ska ta sig an nu ren planeringsmässigt. Vigselprogrammet kanske? Vi har fått 12 (sällskap) svar hittills, så det känns bra. Det är 6 veckor kvar till osa datum.

• jennysnartfru

Känns som att det är lite tidigt att börja med vigselprogrammen. har ju inte ens träffat prästen ännu och vet inte vem det kommer bli. Finns 3 alternativ.

• jennysnartfru

Jag känner att jag vill fixa så mycket innan jul så att man kan koppla av i jul. M2B ska ta ledigt mellandagarna mellan jul och nyår och innan nyår. Så vi får två veckor ledigt. Ska bli så skönt. Mina studier är klara till mitten av januari så sen ska det tokplaneras. Tycker planeringe flyter på väldigt bra.
    Ska prova min klänning imorgon för första gången. Iofs en toalle, klänning uppsydd i fult tyg för att se att måtten och modellen är rätt.

• jennysnartfru

Jag vet hur layouten ska se ut, samma som inbjudningskorten typ. Men det är svårt att veta om det ska stå ngt mer än psalmer och solosång. Ingångs och utgångsmarsch oxå.

• jennysnartfru

Vi ska träffa prästen innan men ska nog prova fråga prästen tråden. tack för tipset.

• jennysnartfru

snöflinga76
    Måste säga att din klänning är så fin. Jättesnygg, var hade du hittat den? Hoppas den kommer passa.
    Du har en bild på en frisyr med vita blommor eller rosetter, var har du hittat den? Försökte kopiera den men det gick inte.

• jennysnartfru

Hej tjejer!
    Var och provade min klänning igår eller en toalle som det heter. Modellen blir perfekt, känner mig så glad. Kan knappt bärga mig till den är klar. 1 ½ månad till så är den det.
    Känns så skönt att klädbiten är klar. Alla tillbehör och så.
    Ser fram emot helg. Har varit en hektisk vecka.
    Nästa vecka är ganska lugn, ska vi försöka styra upp en AW då?

• jennysnartfru

Vad tyst det blivit i tråden? Hur är det med er alla?
    Undra hur det går för c-t, som skulle opereras.
    Planeringen står lite stilla just nu. Ska träffa prästen nästa vecka. Nu är det bara 2 månader kvar tills min examen är klar, kan knappt vänta. Ska bli skönt att börja leva igen, som vuxen och med lön!!

• jennysnartfru

~vinterbrud~
    Tar examen i pedagogik. Ska bli förskolelärare 1-6 år.
    Har du gjort gelénaglar förut? Jag har haft det i snart 2 år nu. Jag gör fransk manikyr i gelé, med mjölkvit kant, ser ganska naturligt ut. Det finns även kritvita. Jag har genomskinligt på resten utav nageln, där finns det även olika rosa nyanser men mina är ganska rosa i sig själv. Det är väldigt varierande kvalité och hur bra de sitter. Jag har haft tur, började först på Vassa Tassar på Rörstrandsgatan, men sen blev hon mammaledig och då bytte jag till Beauty and Nails på Runebergsgatan. Emellan där jag hade jag en jättedålig, som förstörde mina egna naglar totalt. Alla olika geémärken sitter olika bra, så mitt tips är att boka en tid nu och se hur det känns och hur det sitter. Om du vill ha fejknaglar så tänk då på att naglarna blir väldigt hårda, kan göra fruktansvärt ont om man slår i dom i början. Ett annat tips att säg till den som ska göra dom att göra dom så tunna som möjligt och inte alltför långa. Sen kan det vara så att akryl sitter bättre på dig, detta vet man inte innan.
    Hoppas det går bra.

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...