Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Fru Knas:
Du kan ju fylla i skottdagen i din lista som datum på Skottagens 2008s bröllopsdag :)
Vi funderar på fackeltåg eftersom vi kommer ha hela ruinen full med facklor. Ruinen ligger 5 minuter från festlokalen. Jag tror det kan bli fint. Vi får se...
Hej måste ju visa mej i denna tråd, har precis skaffat ett konto, eller ja jag hade ett innan men hann inte göra några inlägg förns de gjorde om
Jag ska som signaturen visar gifta mej 26 Januari! Ser att ni diskuterar låtar till vigseln, finns ju hur många bra som helst. Så svårt, vi har bestämt oss och solisterna har fått noter men sen blir man ju lite småosäker när det finns så många fler. Älskar verkligen come what may, men kompisen hade den på sitt bröllop så jag känner att jag inte kan ha den.. Det blir en duett från "rent" och "you raise me up" och några till..
Många låtar är ju som sagt fina men har sorgliga texter, en kompis fick sjunga my heart will go on på bröllop i sommar.. hm den är kanske lite mer bruklig på begravningar men vacker..
Välkommen 26Januari2008! Vi funderade också på det datumet Var gifter ni er och hur långt har ni kommit i er planering?
Oj jag har inte ens tänkt på in och ut marscher,kanske något vi borde göra rätt snart. Vet alla vem ni kommmer att ha som vigselförättare? Det vet inte vi, måste nog ringa pastorsexpen och höra vem vi kommer att få..
Qozze: Det finns en bild i mitt galleri på en ring som är lik min. Skillnaden är att min kommer att vara blankpolerad och diamanten är större och bärnstensfärgad. Det jag tyckte om var att stenen ej är färgad utan har den färgen naturligt..
Sarah81: Jättefin ring!!
Gotland08: Vad kul att ni oxå funderar på fackeltåg! Känns som det skulle va jättehäftigt om det är snö o så, men tänk om det bara e slask... :P
Låter jättehäftigt! Vilken stämning! Vi funderar på om det går att ha facklor utställda utanför kyrkan som folk sen tar och promenerar till festlokalen tillsammans med oss...
Det kan bli jättefint! Jag tror det är kan vara bra att ha något som samlar lite eftersom man inte vill stå ute för länge, skriver jag som kommer att vigas utomhus i februari . Eftersom vi gifter oss i ruinen kommer vi även ha 20 killar i munkkåpor som står med facklor för att lysa upp. Det finns ingen el.
Eftersom vi även kommer att ta brudskålen i champange ute ska vi leta efter en bra bärbar eldstad, bara det inte blir för mycket rök...