Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Hoppas klänningen kommer snart...
Gotland08
Gud vilken fin ring. Jag har kikat på en liknande på anders fors hemsida.
Qozze
Kul att klänningen är skickad. Vad är Little Coral för ställe?
Har beställt en väska på ebay idag, en påsliknande i satin med lite hjärtan på. Jättesöt. Är inte mycket för sådana där väskor men vad gör man inte för sin bröllopsdag.
Har bestämt klädsel nu efter många om och men så blir det mörk kostym. Ville ha frack men insåg att det inte var ngn som ägde en och att det faktiskt är ganska dyrt att hyra plus att alla inte är riktigt bekväma med den.
Hjälp vilken aktivitet här idag...man hänger ju inte alls med. Men det är sååå kul o läsa om allas planer! =)
Själv är jag helt i det blå idag! HÄMTADE MIN RING IDAG! =))) Trodde det skulle kännas ovant men så fort jag provade den kändes det helt underbart!!! Fattar inte hur jag ska kunna stå ut o vänta till februari! :P
Godmorgon tjejer!
Vaknade med en härlig höstförkylning. Känns sådär faktiskt. Tur att man är student och inte har några föreläsningar idag.
Idag är det en viktig dag, ska ha budgetsamtal med min far. Hoppas att mina önskemål kommer tillgodoses.
Jag berättar sen hur det gick.
Nåt annat under solen?
Här är det oxå jätteförkylt både jag och ungarna är under isen...
Tråden har då verkligen tagit fart Hoppas att man inte har missat nått...
Gotland: Oj vad snygg ring!!
JennyochTobias: Din med
Qozze: Åh vad spännande att din klänning är på väg Min är då minst 3 veckor bort än sålänge*längtar*
Jennysnartfru: Lycka till med budgetsamtalet och att det blir som ni vill ha det
Ct: grattis till den nya lägenheten!
Själva har vi börjat skicka ut inbjudningarna nu, nu börjar det bli på riktigt Snart är det ju dags att söka hindersprövningen oxå. Det närmar sig med stormsteg
Gotland: Underbar ring! Verkligen jättefin!
Håller tummarna för dig Q att klänningen kommer snart, det är så himla kul att plocka upp den ur boxen och sen prova!
Igår skrev vi papperna på lägenheten och på måndag går vår ut på annons, känns jättespännande! Nu är det hysterisk tidspress för att hinna fixa allt smått i vår lägenhet innan fotografen kommer. Igår hade vi snickaren hemma och ikväll kommer målaren *suck*
Annars är statusen att jag fortfarande bråkar med UPS om krediteringen av frakten på min klänning. Dom har betett sig så svinigt att jag vägrar att ge mig! Gud jag blir snart gråhårig av allt!
Sara och Jenny
Krya på er! Glömt inte att ha varmt om fötterna och dricka mycket vätska
c t skrev 2007-09-20 09:19:22 följande:
Jag vet
Gotland08 - Vilken otroligt fin ring!!
Jag håller på vänta på min klänning, beställde den hos dreambride för ca 5 veckor sedan. Hoppas den kommer snart!!! Skickade också inbjudningarna denna vecka.
Jo, nu är det inte så länge kvar tills man kan skicka in om hindersprövningen. Vet alla hur ni ska göra med efternamnen? Vi funderar på att ta mitt efternamn eftersom det är väldigt ovanligt, vi är ca 9 personer som heter det, än så länge..