Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Halloj!
Jag var ute en sväng igår. Riktigt trevligt.
Idag har jag varit och gjort mina naglar. Gör det var tredje vecka, gelé med fransk manikyr.
Lunchat utomhus i solen trots kylan.
ja2007
Gud vilka fina inbjudningskort!I like.
Kul, vi gifter oss på samma dag. Bra datum. Valde ni det av någon speciell anledning?
Vi tog ett som passade helt enkelt. En månad efter att jag har tagit min examen.
Jennysnartfru: Tack! En kompis till oss har gjort dom, jag hade en idé och hon fixade ner det på papper så att säga.
Ang datumet så tog vi också ett som passade. Vi visste att vi ville gift oss i början av året, och började därefter spåna på datum som passade, till slut landade vi på 16:e feb
Nu ska jag fixa iordning mig och m2b - vi ska på 30 års fest/maskerad ikväll! Barnvakt är ordnat hela natten, så imorgon blir det dessutom soooovmorgon, nice!
Trevlig lördag alla Vinterbrudar!
Jennysnartfru: Förresten, vad tog du examen i?
Jag tar examen i pedagogik i Januari.
Trevlig kväll
Hej!
Skulle varit på fest men förkylningen tvingar mig att stanna hemma. Det har varit riktigt skönt. Hittat inbjudningskort äntligen. Vet mer eller mindre vad som ska stå nu oxå.
Letar bröllopsresemål.. Inte lätt. Min far föreslår kryssning i Västindien men jag vet inte.
Sitter med ett glas vin och lyssnar på musik på youtube. Det svänger!
Miamaja!
Vilken resebyrå åker ni med? Vad kostar det det ungefär. Funderar på samma sak faktiskt.
Oj, vilken dag jag hade igår Först gick vi på en föreställning som heter Trollet med den gula kepsen... Min m2b är galen! Vi brukar alltid citera Trollet och nynna på den sången, har blivit en grej mellan oss. Nåväl där sitter vi med en massa ungar och deras föräldrar
Så kul! Vi fnissade i timmar efter det.
Sen åkte vi till öl och wiskeymässan i Nacka. Gick runt och prövade lite olika ölsmaker och gick sen på en wiskeyskola. Fick smaka och lära oss lite om blended och single sorter. Jag gillar verkligen wiskey. Efter det åkte vi till en Italiensk restaurang och åt en trerättersmiddag och avslutade dagen med Singing in the rain.
Var trött men lycklig igår kväll när vi kom hem.
Hoppas ni har haft en härlig helg allihop!
Gotland: Vilken rolig ide med "surprise-lördag". Ni verkar ha haft en toppen dag med massor av skoj (Trollet )! Jag är också sugen på att se en muskial, får se om man kan få det i julklapp kanske
ja2007: Jättefina inbjudningskort!
Vi hade en superskön spa-dag igår på centralbadet. Har faktiskt aldrig varit där tidigare men det var verkligen mysigt.
Själv börjar det närma sig utskick av inbjudningar, de ska ut kommande vecka. Måste skaffa en massa frimärken i veckan. Och så ska hemsidan laddas upp. Ska försöka fixa lite nu när barnen vilar och m2b jobbar.
Gotland och Qozze: Vad härliga helger ni har haft
Själv har jag blivit bortskämd av min bästa vän, dels så ringde hon och ville bjuda på supersmarrig äppelkaka och igår så kom hon och henne sambo med sig massa mat för att grilla. Oj så gott det var
sen i lördags var vi och provade vara ringar innan det var dags för gravyr. Guldsmeden hade beställt fel diamant till ringen...
Det var en klar i stället för en färgad, men ju mer jag stod och tittade på den så blev jag sugen på att behålla den. En klar diamant är ju trots allt klassisk och håller genom allt mode som komma skall. Så jag behöll "misstaget" Sen så har vi postat våra inbjudningar idag, så skönt att få detur världen
Ja 2007: vad fina era inbjudningar var!
Jennysnartfru: Hoppas att du kryar på dig.