Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Han vet att det är vår årsdag. Han bara skiter i det och det är det som gör mig upprörd. Ibland är han ett sånt ego att han borde ha en fet smäll
Hmmm... jag kan inte mer än att hålla med dig c_t.
Lite orättvist att du ansträngt dig, köpt present och allt och han drar iväg och golfar (+ jobbar över). Jag förstår helt att du är upprörd och ledsen. Men avvakta tills han kommer hem och se vad som händer då. Sen tycker jag att du ska tala om hur du känner (sånt är jag urusel på - jag har en synnerlig förmåga att sura och spela martyr istället. En skitdålig strategi så kör inte den!! Ha ha ha).
Men det KAN ju vara så att han faktiskt planerat att gottgöra dig när han väl kommer hem och då är det ju synd att du suttit här och varit arg i onödan.
Aj då, då var det förstås värre. Det är ju en annan sak om han har glömt bort (som min m2b alltid gör) och därför bokat in en golfrunda...
Jag är ju INTE den som håller käften
Han fick sig en sån utskällning så det hette duga på telefon och sen har jag surat hela dan
Det spelar ingen roll vad han planerat nu, dan är snart över och jag sitter här själv. Det finns inga presenter i världen som kan ändra på det.
Det är som att han tror att bara för att vi ska gifta oss så kan man strunta i allt annat? Ingen julklapp, födelsedagspresent eller årspresent har jag fått i år
Usch vad jag låter bortskämd
Det är bara det att jul, födelsedagar och årsdan är viktiga för mig
Han verkar ha en del att gottgöra dig för. Du får göra som vinterbud föreslår, dvs prata med honom när han kommer hem. Han kan ju som sagt ha planerat något i efterhand. *håller tummarna*
Brukar ni fira årsdagar och födelsedagar annars?
Ja vi firar alltid det.
Om det nu är så att han planerat något hemligt så tycker inte jag att det är speciellt kul. Jag sitter ju här helt själv.
Äh, du låter inte alls bortskämd. Jag är säker på att alla tjejer här tycker det är lite viktigt med jul, årsdag och födelsedag.
Men har han verkligen glömt och struntat i allihop?
Då undrar jag - har du sagt att du tycker det är viktigt och blir besviken på att han glömmer/struntar i det, eller vad det är nu är?
Fast om du inte är den som brukar hålla tyst så antar jag att du sagt detta?
Då undrar jag: har du fått svar på VARFÖR han i så fall väljer att strunta i det? Jag undrar mest om det finns någon vettig förklaring (det borde det finnas).
(sorry - såg inte att kommit in fler svar i tråden. Jag svarade på inlägg nr 225)
Nej, det är klart att det inte är speciellt kul att sitta själv när man hade hoppats på att vara ute och äta gott tillsammans.