Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Jag har köpt underkläderna nu, tjejen på Twillfit sa att jag var jättefin i settet *glad*
Hej på er!
Haft en förskräcklig natt och dag..
Trodde jag skulle ligga på operationsbordet idag. Haft kramper hela natten och på dagen, men efter besök hos läkaren så visade det sig att jag är stressad. Hur man nu kan sätta en sån diagnos. Jag var helt säker på att det var blindtarmen. Eftersom jag hade ont bara på höger sida.
Så slutet gott allting gott. Inget större fel på mig så nu kan man koppla av inför helgen. Värken är mer eller mindre borta.
Hur e det med er?
Kram
Inte så mycket nytt på min front.
Fler och fler tackar jag till vår bröllopsinbjudan (jättekul!).
Annars sitter jag och klurar på låtval till vigseln, men hittar inga bra låtar (om jag gillar dem så hatar min sambo dem etc etc). Och så måste jag hitta någon musiker som kan spela och sjunga, helst en kille.
Har ni några musikkontakter får ni jättegärna meddela mig (uppträdande i kyrka i innerstaden, Stockholm).
Kanske ska försöka hinna iväg till en annan Twilfit-butik i helger och leta underkläder i min storlek. Nu är jag avundsjuk på c t igen som köpt sina...
Vinterbrud
Daniel Engman säger jag bara, sååå duktig
Twillfit Skärholmen hittade jag mina i, jättebra sortiment där! (bor på norra sidan men fick tips om att åka dit)
Sa fin klänning Q! Är i Tyskland och bokstaven a med rund ring hittar jag inte pa tagentbordet... Det är sa kul när man inte har varit inne pa ett par dagar och läsa allas kommentarer.
Imorgon ska vi ga och titta pa ringar ska bli riktigt riktigt roligt
Vi skickade också ut våra inbjudningar i veckan. Kul med alla kommentarer:) Fler och fler tackar nu ja!!
Fick ett mail från dreambride i onsdags och min klänning är nu skickad. Hoppades på att den skulle komma idag men den har inte kommit så jag får vänta till på måndag *suck*
jennysnartfru: Fy, det där lät inte så roligt. Kom de/ni fram till varför du är stressad då? Mycket på jobbet eller? Det låter lite som du är förvånad över diagnosen själv...
c t: Nu blir jag sugen på att åka iväg och kolla själv med! Vet bara inte när jag ska få in det i kalendern den närmsta veckan. Fullbokat varenda dag
Gotland: Tack! Visade den (på galge) för en kompis som var förbi igår ich hon tyckte den var jättefin med
Vad spännande att titta på ringar, det ska vi ta tag i så småningom. Jag är fortfarande fast vid "min" modell, men m2b vill nog prova lite också. Är nog en bra ide att prova lite ringar IRL också innan man eventuellt beställer.
Är vi de enda som inte har fått ut inbjudningarna ännu. De har blivit försenade pga av hotellet inte har kommit tillbaka och bekräftat tiderna och priser på boendet ännu. Och ändå ringde m2b dem i tisdags och de lovade att komma tillbaka under veckan (fast de kanske menade till på söndag - och då är det ju fortfarande två dagar kvar av veckan). Jag har gjort allt klart med kuvert och adresser men vänat bara på att skriva ut själva inbjudan... Vill skicka dem nu!
Qozze,
Vi har inte heller skickat ut våra inbjudningar. Tror inte det är någon större brådska, även om man vill göra det så fort som möjligt. Vi satsar på mitten av oktober ungefär för utskick av våra.
klockan är nästan halv fyra på morgonen, har kommit hem från Tyskland. Mina vänner, två av dem, har lagat mat med min m2b och vi har sjungit singstar... så kul.
Nu sitter vi och lyssnar på Ave Maria och andra fantastiska operasånger. Det är häftigt hur just opera blir bättre ju äldre man blir...
Vi har inte heller skickat ut våra inbjudningar. Målsättningen är att så ska ske under Oktober månad.