Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
c t: Vad trist att höra att det inte har löst sig ännu. Har han försökt att be om ursäkt ellet nåt liknande då?
Ursäkta att jag hoppar från ämnet men jag vill ju berätta att jag har provat klänningen med hjälp av syrran idag (bilder finns i mitt galleri). Den är rätt så skrynklig efter frakten i en liten låda men det fixar jag till senare. I övrigt så passar den väldigt bra, men jag vill gärna tappa några kilo till så att jag kan snöra åt den lite till i ryggen Lite knepigt också att veta hur högt den ska sitta - tror den blev lite högt upp nu, ska prova lite annorlunda nästa gång. Och så får man skaffa en snygg bh till som lyfter bysten lite...
Det är jag som hoppat ifrån ämnent
Q den är ju helt underbar!! Verkligen jättefin! Kan tipsa om jättefina BHar från Twillfit som passar den urringningten (har ju också hjärtformad
Hej svejs,
Nu har 9st officiellt tackat jag till vår inbjudan (11% ja).
Måste också börjar kika efter underkläder snart. Såg att de fått in ganska fina BH:ar på Twilfit, men tyvärr kan jag nästan aldrig ha deras underkläder längre. De gör så sjukt stora storlekar Passar inte en liten "räka" som mig. Jag behöver 70B och den har de nästan aldrig i sitt sortiment.
Själv har jag problem åt andra hållet. det har aldrig snygga sexiga undrkläder för oss med stor kupa, jag har 70G. Alla sexiga med lite spets eller roliga färger är bara i A/B/C-kupa.
~vinterbrud~ skrev 2007-09-27 10:05:19 följande:
Oj 70G?! Ja, då ska jag nog inte klaga för det är nog svårare att hitta än 70B. Fast jag är ändå sur på att Twilfit tagit bort "min" storlek.
Jo, det dumma är att de flesta börjar vid 75 och är man kort blir man oftast också av naturen smalare över revbenen så även fast jag har lite övervikt så glider 75 upp på ryggen. Själv ska jag bege mig till details i Sthlm. där handlade jag ofta när jag bodde is Shtlm. Personalen är supernice och de har de flesta storlekarna.
Vinterbrud
Twillfit i Solna Centrum hade bara 70B och 80B
Jag drar 70D eller 75C och det finns det aldrig!
Sedan beror det ju på hur många av varje strl som affären tar hem. Vissa strl tillverkas men de kanske bara tar hem nga få.
så sant
c t: Tack snälla du! Jag har hänt upp klänningen (så att den får hänga ut sig lite) och kommer på mig med att gå och kika på den hela tiden - som om att man inte fattar att man ska ha den snart
Tack för tipset om bh, ska kolla in Twilfit! Jag har nog lättare att hitta storlekar än ni andra, det brukar alltid finnas.