Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vinterbrud: 10 000:- det var inte lite, hoppas det löser sig.
Många av våra inbjudningar kom fram igår och en del har hört av sig med feedback så det är jättekul
c-t
har det löst sig med firandet av er årsdag?
själv ser jag fram emot helgen. min kille ska på konferens i barcelona hela helgen så jag ska passa på att göra saker som inte blir av annars. till en början var jag kritisk till konferensen. tycker det är så tråkigt att vara ensam och en hel helg oxå, men ibland måste man bita i det sura äpplet. ska på ölfestivalen i nacka med min bror och några. lördag ska jag träffa min tärnas nyförvärvade pojkvän som är på blixtvisit från Ryssland där han bor tillfälligt.
Ska sedan på lördagkvällen ha min bedårande guddotter på besök över kvällen och natten, så det blir väl att skåla i mjölk framför disneydags.
Söndag blir det mys hemma hos mamma. Hon ska laga middag och så ska vi prata bröllop.
Nope......
Vi postade våra inbjudningskort imorse, vilket betyder att de borde komma fram imorgon. Så spännande...
c t: låter inte bra... skulle också blivit jätteledsen om min sambo struntade i vår årsdag. vad har han sagt nu efteråt? elelr har ni inte pratat?
Vi har inte ens en årsdag , som vuxen var det inte något får jag chans på dig oprecis. Vi hade ju känt varandra över ett år innan vi belev kära, men vi vet att det var någongång på våren 1995 som det blev vi.
Skulle vart kul med en årsdag
det är lite mysigt med en årsdag. och snart har man ju en bröllopsdag också. :)
Jag orkar faktiskt inte vara trevlig mot honom, är jättebesviken.
Han ringde nyss och jag vet att jag låter tvär och sur men jag kan inte rå för hur jag känner.
c t:
Har du sagt vad det är som bekymrar dig? Jag blev bortglömd på morsdag. Skitkul när man precis ska börja få fira det. NOT.
jennysnartfru: Äntligen inne igen. Vi åker m ett bolag som heter MSC Cruises oc bokar genom en resebyrå i Linköping, BIG travel. Det kosatr en slant och vi har valt en exclusivare hytt,svit m balkong så själva kryssningen kostar 14´ per person och sen tillkommer ju flyg och två övernattningar på ditvägen för vår del. Med alla kostnader räknar vi med att det går på 65´ ungefär.
Skitmycket pengar, men det är "once in a liftime" och vi vill unna oss detta och har möjlighet till det.