• Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...

• Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...
  • Gotland08

Eftersom jag och min m2b är korvtokiga något som alla vet om...så blir det så klart korv med bröd

• ja2007

En annan enkel rätt som gör sig bra på storkok är ju chilli con carne med vit bröd till.
    Kanske lite slafsigt när alla är finkläda, men gott!

• Bzzz

Oj vad alla äraktiva här inne....jag har alldeles för mycket på mitt schema...inte bra! Idag skikar vi ut våra inbjudningar!!!!! Såååå kul. Har osa sista november och gifter oss ju 5 januari. Känns lagom, de flesta vet om det också....*pirr* pirr*

• Skottdagen2008

Å vi som vigs i februari har redan fått svar på våra .

• c t

VI har ingen vickning men skulle jag vilja gå på en så är Jansons en favvo

• Bzzz

För vår del tror jag att det blir korv meeen vi har inte bestämt ännu. korv, öl och mjölk.

• pannkaka

*ett litet tips bara

korv med bröd behövs ju ändå förberedas...
    Vi tänkte stjäla en idé från bekantas fest..
    Vi dukar fram tunnbröd, hårdbröd, smör, rökt korv, senap och en falukorvsring. Ja en ost oxå såklart till "veggisarna" :) inget som behöver "tillagas" bara ställas fram med lite lättöl å vatten...
    salt å gott :)

• ~vinterbrud~

Vi kommer inte ha någon vickning - middagen kommer inte vara klar förrän strax före kl 22 och sen blir det kaffe och tårta. Vår festlokal stänger kl 2 så det känns som vickning är överflödigt.
    Men "Pannkakas" idé lät smart (att servera något kallt).

Våra inbjudningar kom aldrig iväg igår men jag hoppas sambon lyckas lägga dem på lådan idag istället!

• Sarah81

Qozze: hoppas du fått din klänning idag. Spännande har oxå beställt en kinaklänning..

Vi ska nog inte heller ha någon vickning, men detlätsom en smart idé med nått med minimal förberedelse.

Vad ska era m2b ha på sig på den stora dagen? Min ska ha svart kostym, väst och plastrong...

Ct: Jätte grattis!!!

• c t

Tack!

Den spenderar han på golfbanan *sur*

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...