• Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...

• Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...
  • c t

Haha på tal om efternamn, jag skriver mitt hela tiden nu eftersom jag byter sen. Jag skulle iofs vilja behålla mitt men vi tar Ts efternamn

• jennysnartfru

c-t
    Tack. snurvel. ska dricka mycket och hoppas att det hjälper. brukar inte ha så långa förkylningar, sällan sjuk.
    riktigt kul med er lägenhet, ser ni fram emot att renovera?
    Vad är det med UPS och din klänning, något jag missat?

• c t

Jag både längtar och inte längtar efter renoveringen. Det är grymt tidskrävande och vi planerar bröllop samtidigt + har nya jobb båda två så det känns bitterljuvt. Men det ska bli skönt att få det exakt så som vi vill ha det och dessutom få yta (103 m2)vilket känns jätteskönt

UPS har strulat massor kring leveransen av min klänning och jag har blivit lovad en kreditering men det händer inget. Så jag är på krigsstigen.

• jennysnartfru

Usch vad jobbigt. Hoppas det går bra.

• Sarah81

ct Hoppas det löser sig med UPS, gud så trist att du ska behöva strida...

Blev så glad nu då jag fick posten för där låg mitt diadem som jag beställt Bild finns i galleriet...

• Skottdagen2008

Hur får man in en bild i galleriet, den vill inte riktigt även fast det är ett filformat som ska funka.

• Sarah81

är bilden för stor så går det inte heller. den får inte vara större än 2gib. Högerklicka på bilden du vill lägga in och se under egenskaperhur stor bilden är. och i sånna fall fårdu spara ner den till en annan storlek..

• Skottdagen2008

Den är endast 42 kB så något jag gör verkar galet. Jaja...när jag kollar själv får jag fram bilden, men de som vill kolla får inte fram den. kan du se om jag har några bilder i mitt galleri?

• Sarah81

Du måste gå in på kontoinställningar och sedan välja inställningar och där väljer du vad du vill visa för allmänheten som tex pres blogg, galleri ,länkar osv...

• jennysnartfru

Hej!
    Nu har jag haft budgetmöte med min far. Gick hur bra somhelst. Min snälla pappa sa ja till allting. Så nu känns det som att det rullar på.
    Alltid svårt att be om så mycket pengar. Det är dyrt med bröllop och ändå är jag ingen bridezilla som ska ha allt möjligt onödigt. Vissa saker är viktigare än andra. Min klänning t ex.
    Åh det känns så bra nu.

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...