• c t

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Hej Ladies!

Vad trist att vår gamla tråd är stängd, måste ha kvar den i favoriter för det finns sjukt mycket bra tips i den

Träffade vår bestman igår och åt lunch, han är så söt - ville kolla med mig vad jag tyckte var OK att dom gjorde på svensexan. Det sista han ville var att jag ska bli ledsen och arg. Så jag sa som det var - se till att T kommer hem oskadd.

I helgen ska jag hem till min mamma så då ska jag ta kort på klänningen så ni får se

• c t
    jennysnartfru skrev 2007-09-14 07:57:11 följande:
    Hej!Jag ska oxå gifta mig i Februari, närmare bestämt 16. Hur många bor i Sthlm utav er?Vi har kommit ganska långt i planeringen. Träffar fotografer för tillf. Sista mötet är på måndag efter det kan vi bestämma oss. Det jobbiga är att fotograferna blir bättre och bättre. Vi har träffat 5 stycken. Någon som kan rekommendera någon?
    Vi gör, Qozze och Gotland också
  • c t

Gotland

haha jag drack champagne igår

Vi ska "importera" champagen till lysningsmottagningen, längtar redan

Följer också gärna med och fikar eller tar ett glas vin?!
    Vad sägs om Josefina på Djurgårn kanske?

• c t

Men vi som bor i Sthlm kan väl försöka ses. Vore väldigt trevligt

• c t

19 oktober passar mig. 18:00 på Niki vid T-centralen kanske?

• c t

Hej sötisar!

Vi har precis köpt en lägenhet!!!!

• c t

Ja i Solna, en etage 4:a! Helt galet. Det sa bara pang sen hade vi köpt den. Jag är så uppe i varv att jag inte vet vart jag ska ta vägen
    Nu har vi massor att göra, den måste renoveras rejält

• c t

Nej det är hysteriskt, nästa helg går vår lägenhet på visning och vi börjar renovera nu i månadsskiftet. Så beroende på om vi får den såld så flyttar vi inom 2 månader! Galet!
    Sitter och planerar kök

• c t

Det värsta är att man har så mycket idéer och så lite tid. Min bröllopsresa kommer jag sova på hahaha

Vad roligt att ha en lokal att dekorera och bestämma i. Vi får avvakta till oktober innan jag vet hur det kommer att se ut på Ishotellet och dess restaurang. Det är därför vi ligger lågt med bordsplacering och dekorationer.
    Snökristallerna var jättefina! Och allas dukningar låter helt underbara

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...