• c t

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Jag har inga ben att skära in i heller, har riktiga kycklingben, det är snarare en känsla. Därför väljer jag strumpor och strumpeband.

• c t

Vinterbrud. nej inte än, men det kommer

Q- skönt att höra att det inte var jätteallvarligt! Tänker på er och hoppas att han blir frisk snart.

Gotland! Härligt att höra att resan var bra!

• c t

abbie

Hur är det med lilla bebisen i magen ?

• c t

Verkligen söt näbbklänning, till dom minsta är det superlätt att hitta kläder, det är värre med min syster som är 9.

• c t

Här diskuteras det skor mitt favoritämne!
    Såg att Scorett hade ursnygga vita höga stövlar. tipsar

Tråkigt att läsa att en del av er har närstående som inte mår bra och så.. jag tänker på er och hoppas att allt blir bra.
    Tänk på att livet är föränderligt, fyllt med både glädje och sorg.

Åker till NY i veckan och till Madrid om 2 veckor så jag ska försöka hitta lite nya snygga kläder och skor. Har köpt allt till bröllopet nu så jag vill hitta något snyggt att ha tll nyår istället.

Bara 2,5 månad kvar för en del av er nu! Gud vad tog det här året vägen?!
    Vi som bor i sthlm kan väl försöka pricka in ett nytt vin-datum? Vad sägs om första fredagen i december?

Kram på er!

• c t

Snöbrud!
    Såg en fuskpäls i någon av ellos/josefssons katalogen som var jättefin, titta där.

Q - vi renoverar för fullt! Det och jobbet tar upp all min tid så jag orkar inte engagera mig i bröllopet just nu. Är konstant trött och allmänt sliten. Jag försöker fokusera på träningen nu, måste hitta ny energi någonstans. Vi har HUR mycket som helst kvar att planera men ingen av oss orkar.

Vad sägs om vin fredagen den 30/11 18:00 på Niki då?

• c t

Q- vad ska du ha på nyår? Vi ska ha festen hemma hos oss och temat är silver, behöver en riktig pangblåsa i silver.

• c t

Vi är inte heller klara med min m2bs kläder eller vad våra marsalkar ska ha, men jag orkar inte hålla på och tjata längre. Han är vuxen och behöver förstå själv att han måste ta tag i det nu
    Men han vet vart han ska gå och han har visat mig vad han vill ha så nu hoppas jag att han tar tag i det före jul iaf

• c t

snöbrud

Det ska bli jättekul! är tyvärr mest jobb men jag har åtminstone en dag att springa i affärer.

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...