• c t

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Och jag är INTE gravid, vill bara förtydliga

• c t

Jättefin klänning!

JennyochTobias skrev 2007-09-19 13:43:02 följande:
    Nu har ja äntligen tagit bilder på klänningen, dock inte på mig men.... om nån vill se.
  • c t

Jag har gjort Är uppväxt där

jennysnartfru skrev 2007-09-19 13:56:53 följande:
    c-tBor du på Östermalm, tänkte bara eftersom du kände till salong max?
  • c t

Det förstår jag

Ja jag har tvingat min tärna att "träna" med mig på att få på klänningen

JennyochTobias skrev 2007-09-19 14:01:04 följande:
    c t: Tackar, är så nöjd. Tar bara sån tid att få på sig de. Tur att de inte blir så många gånger *fniss*
  • c t

Jag har beställt en Maggie Sottero ASM3052 som har kommit och hänger hos mamma

Kanske ska använda mig av honom då när jag ska ändra axelbanden?

Tvådelat är snyggt tycker jag, och skönt!

• c t

Gotland: Underbar ring! Verkligen jättefin!

Håller tummarna för dig Q att klänningen kommer snart, det är så himla kul att plocka upp den ur boxen och sen prova!

Igår skrev vi papperna på lägenheten och på måndag går vår ut på annons, känns jättespännande! Nu är det hysterisk tidspress för att hinna fixa allt smått i vår lägenhet innan fotografen kommer. Igår hade vi snickaren hemma och ikväll kommer målaren *suck*

Annars är statusen att jag fortfarande bråkar med UPS om krediteringen av frakten på min klänning. Dom har betett sig så svinigt att jag vägrar att ge mig! Gud jag blir snart gråhårig av allt!

• c t

Sara och Jenny

Krya på er! Glömt inte att ha varmt om fötterna och dricka mycket vätska

• c t

Haha på tal om efternamn, jag skriver mitt hela tiden nu eftersom jag byter sen. Jag skulle iofs vilja behålla mitt men vi tar Ts efternamn

• c t

Jag både längtar och inte längtar efter renoveringen. Det är grymt tidskrävande och vi planerar bröllop samtidigt + har nya jobb båda två så det känns bitterljuvt. Men det ska bli skönt att få det exakt så som vi vill ha det och dessutom få yta (103 m2)vilket känns jätteskönt

UPS har strulat massor kring leveransen av min klänning och jag har blivit lovad en kreditering men det händer inget. Så jag är på krigsstigen.

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...