• c t

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Jösses vad ni snackar
    Jag har haft datahaveri men nu är jag tillbaka

1. Jag är på den 19:e
    2. Solist i kyrkan klar, vi har gjort en balladvariant av Carolas evighet
    3. Underklädesjakten har startat
    4. Jag går in med min m2b i kyrkan, för att det känns mest rätt helt enkelt. Min pappa vill helst inte vara i centrum heller så..
    5.Vi åker till Thailand på bröllopsresa, har lånat hus av en arbkamrat där nere så det känns jättebra.

• c t

Vad gulligt och roligt med surpriselördag!

Själv ska jag spackla och måla vägg Jiipppiee- NOT
    Min m2b är borta hela dagen så jag får göra allt själv.
    Har iaf bestämt oss vilket märke på vitvarorna som vi ska ha till nya köket i nya lägenheten.

• c t

Gud vilka mysiga helger ni har haft allihopa!
    Jag hade gärna bytt bort min Renovera och fixa inför fotograferingen var ingen hit men fint blev det! Nu får vi hålla tummarna för att någon vill köpa vår lägenhet också.

Ikväll ska jag gå på derby iaf, AIK-DIF på Råsunda

• c t

Det ska bli jättekul, vi är dessutom bara tjejer som ska gå och gissa hur avundsjuka våra killar är hahaha

• c t

Jag kan bara meddela att fotbollen var skitrolig! Hade jag varit singel hade jag varit i paradiset, GUD vad mycket snygga killar det var där!

Håller tummarna för dig Q att klänningen inte fastnar.

Idag firar jag och T 8 år ihop

• c t

VI har ingen vickning men skulle jag vilja gå på en så är Jansons en favvo

• c t

Tack!

Den spenderar han på golfbanan *sur*

• c t

Åh vad roligt gumman! Hoppas klänningen sitter som en smäck!

• c t

Vi har valt den 25/2 som bröllopsdag bara för att det ska vara lätt att komma ihåg eftersom 25/9 är vår årsdag.
    Ändå så har han "gissat" på varenda jävla dag i september förrutom den 25. Sen går han och bokar in en golftävling med jobbet idag och tack vare det så måste han jobba över ikväll.
    Jag är så sjukt besviken på honom så jag vill inte ens se honom Det som stör mig mest är att han tagit bilen så jag kan inte ens åka och shoppa!

sorry om jag är en bitterfitta men ibland blir man bara så jävla less. Har tom sagt att jag ville gå ut och äta ikväll men det var tydligen roligare att dra iväg och golfa med jobbet och min brorsa.

• c t

Jag tänkte att eftersom han dragit iväg och totalt nerprioriterat vår årsdag så kanske han skickat blommor till jobbet men icke då.
    Ska tillägga att han fick en splitterny Callaway golfbag för nästan 3000 i årspresent av mig!

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...