ja herregud va jag har planerat min karriär o utbildning o allt!! men d va INNAN jag träffade honom *s*
Men jag slänger inte bort allt, är mitt inne i en utblidning och vet att jag kommer slutföra den även om det får bli ett mamma-ledigt år nånstans mitt i.
Ingenting hindrar en från en karriär med barn heller, inte för att d e min störta dröm i livet iofs.. (ska bli marinbiolog) vill helst bara ha ett jobb där jag kan pyssla me roliga saker=)
Jag hade ALDRIG trott för bara några år sen att jag skulle planera bröllop o bebis när jag e 22!! (har inte ens fyllt än, e bara 21 ju.. *gulp*)
Men trivs som fisken i vattnet, o d sjuka i allting.. är att det känns helt rätt!!
Trodde det skulle pirra i magen o man skulle sväva på moln o alt d där när vi bestämde att vi skulle gifta oss, men även om det kändes hur bra som helst, så kändes d helt naturligt!
Det var liksom nästa steg o d va helt okej o ta d seget, förstår du va jag menar?
Tror, att får du bara honom att förstå hur du känner så kommer och han inte stressar dig så löser sig allt
visst vill man ut o resa o allt d där.. man vill alltid ha d man inte kan få, e d inte så? *S*
Ne, men d löser sig, lycka till!!